تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۷۵۴۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کیانی‌زاده خبرداد:
برگزاری مسابقات بین‌المللی بوکس در خوزستان
مدیرکل ورزش و جوانان استان از برگزاری مسابقات بین‌المللی بوکس به میزبانی خوزستان خبرداد.

فرامرز کیانی‌زاده در اولین پارلمان ورزشی خوزستان که امروز (چهارشنبه) در محل استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: روز معارفه من به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان آقای مقتدایی عنوان کرد اتاق فکر ورزش استان جمع شود و شورای ورزش خوزستان راه اندازی شود که با توجه به دستور آقای مقتدایی این کار را انجام دادیم و اولین جلسه شورای ورزش استان را در اواخر سال 92 برگزار کردیم. جلسات اول و دوم این شورا را با حضور نزدیک به 45 تا 50 نفر تشکیل دادیم که در این جلسات به این نتیجه رسیدیم که آیین‌نامه شورای ورزش استان تدوین شود.

وی ادامه داد: در ادامه برگزاری جلسات‌مان به اعضای شورا، فرمانداران و ادارات ورزشی شهرستان ها اعلام کردیم که شورای ورزش شهرستان‌های‌شان را تشکیل دهند و در آیین‌نامه‌ها، اهداف و مسوولیت‌ها و کمیته های مختلف پیش‌بینی شد. در شهرستان ها نیز تمام فرمانداران پای کار آمدند که از ابتدای سال 93 تاکنون یک تا سه جلسه شورا در شهرستان ها تشکیل شده و مصوباتی هم داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: آقای مقتدایی دستور داده بودند که پارلمان ورزش خوزستان نیز تشکیل شود که در این چند ماه روی این موضوع کار شد و ابلاغ های مربوط به این موضوع نیز صادر شد و در نهایت امروز یک کار ابتکاری که برگزاری این پارلمان ورزشی است، انجام شد که در کشور سابقه نداشته است.

وی بیان کرد: انتظار داریم آقای رحمانی، مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، برگزاری اولین پارلمان ورزشی خوزستان در کشور را به اطلاع وزیر ورزش برساند و البته خودمان نیز این موضوع را به صورت مکتوب به وزیر اطلاع خواهیم داد.

کیانی‌زاده خاطر نشان کرد: شورای ورزش استان و شهرستان ها و همچنین پارلمان ورزشی خوزستان دو هدف اساسی را دنبال می‌کند؛ اولین هدف آن ایجاد وحدت رویه در سیاست‌گذاری و برنامه‌نویسی برای انجام فعالیت های ورزشی است و دومین هدف آن به وجود آوردن یک همکاری متقابل بین دستگاه های دولتی و خصوصی است تا کارها به صورت بهتر در سطح استان انجام شود.

وی گفت: معتقدم که استان خوزستان این ظرفیت را دارد که فعالیت های آسیایی و جهانی در آن انجام شود. به دستور استاندار خوزستان چند میزبانی را در این بخش ها در خوزستان پیش بینی کردیم که مربوط به میزبانی مسابقات کشتی فرنگی باشگاه های جهان است که قرار است 13و 14 آذرماه به میزبانی آبادان و مسابقات جهانی کنگ‌فو در دو بخش آقایان و بانوان 27 بهمن‌ماه در ماهشهر برگزار شود. همچنین قرار است مسابقات بین‌المللی بوکس به مناسبت شکست حصر آبادان در خوزستان برگزار شود که این موارد سه اتفاق بزرگ در خوزستان خواهند بود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پایان گفت: ان‌شاالله که نشان می‌دهیم که خوزستان ظرفیت دارد و بابی ایجاد می شود که در سال های آینده چنین کارهایی را انجام دهیم. امیدوارم شورای ورزش استان استمرار داشته باشد و مصوبات آن عملیاتی شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار