تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۷۵۴۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واحد پاسخگویی شکایات و انتقادات معاونت درمان یا مرکز فوریت های پلیس؟!
پس از انجام همکدسازی تلفن های استان خوزستان و تغییر شماره تلفن ها، مسلما" گذشت زمان نیاز هست تا مردم بتوانند به شماره تلفن های جدید عادت کنند و در هنگام شماره گیری بدون اشتباه و مسلط شماره مقصد موردنظر خود را گرفته تا از اتلاف وقت و انرژی جلوگیری شود.

در این میان وقتی پای شماره تلفن های مراکز مهم و حساس به میان می آید اهمیت اعمال دقت و توجه ویژه برای جلوگیری از رخداد اشتباه و ایجاد اختلال در خدمت رسانی و انجام وظیفه توسط کادر این مراکز بیش از پیش خود را نمایان می سازد.

یکی از مراکز مهم موجود در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که نقش پاسخگویی در خصوص شکایات مردمی و انتقادات در حوزه درمان و بیمارستان ها و مراکز آزمایشگاهی را به عهده دارد واحد تلفن گویای معاونت درمان  دانشگاه با شماره 3110 می باشد که پس از تغییر شماره ها و اضافه شدن یک رقم 3 به ابتدای شماره ها، به اشتباه تصور می شود که برای این شماره های خاص نیز می بایست این اضافه کردن 3 اعمال گردد که این موضوع نادرست است و برای این شماره های خاص می بایست صرفا" همین شماره ها گرفته شوند.

 بدین سبب براساس گزارشات رسیده وقتی برخی از مردم قصد شماره گیری تلفن مرکز فوریت های پلیس (110) را دارند تصور می کنند باید رقم 3 نیز به ابتدای آن اضافه کنند و ماحصل میشود شماره تلفن 3110 و به جای ماموران تلاشگر پلیس، همکاران زحمتکش معاونت درمان پشت خط تماس قرار می گیرند!

بدین وسیله از مردم عزیز تقاضامندیم ضمن توجه ویژه به این مهم که افزودن عدد 3 تنها برای شماره تلفن های معمولی رایج می باشد و هنگام شماره گیری تلفن های خاص مانند 3 رقمی یا چهاررقمی نیازی به اعمال هیچ تغییری نیست.

بنابراین هنگام نیاز به پلیس 110 تنها کافی است همین شماره گرفته شود و باید از افزودن یک عدد 3 به قبل از آن خودداری نمود.
:
:
:
آخرین اخبار