تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۷۵۵۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار آبادان:
تکمیل 98 پروژه نیمه‌تمام در آبادان تا پایان سال
معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت: از 218 طرح و پروژه نیمه تمام این شهرستان که نیاز به اعتبار دارد 98 پروژه تا پایان امسال تکمیل می شود.

عزیزا... شهبازی پنجشنبه در نشست شورای اداری آبادان، افزود: همه طرح ها و پروژه های معطل مانده از دولت های پیشین از محل اعتبارات تبصره 180 عملیاتی شده است.

وی با تشریح برخی دستاوردهای دولت تدبیر و امید برای ایجاد نشاط اجتماعی و رونق اقتصادی در آبادان، اظهارکرد:عملیات اجرایی ساخت جزیره شادمانی با وسعت 47 هکتار و اعتبار یک هزار و 300 میلیارد ریال، و اعتبار اولیه 20 میلیارد ریال در ساحل رودخانه بهمنشیر درحال انجام است.

شهبازی گفت: مناقصه عملیات ساحل سازی اروند با بیش از 50 میلیارد ریال برگزار شده و عملیات اجرایی این طرح امسال آغاز می شود.

وی، عملیاتی شدن اجرای فاز 2 پالایشگاه آبادان در امسال و آغاز فعالیت چند شرکت اقتصادی با اشتغالزایی بالا در شهرک صنعتی آبادان را یادآور شد و افزود:گام های توسعه همه جانبه در شهرستان آبادان برداشته شده و این مسیر، با اقتدار و هماهنگی با دیگر مسولان رو به جلو بوده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان همچنین با بیان وجود 180 کیلومتر مرز بین المللی در این شهرستان، اضافه کرد: آبادان از امن ترین و با ثبات ترین شهرستان های خوزستان است که امنیت بالای آن، زمینه سرمایه گذاری را فراهم می کند.

شهبازی بر لزوم همکاری، مشارکت و تعامل مسوولان برای حل مشکلات مردم، گفت: دوستی، اتحاد و تعامل مسیر توسعه را فراهم می کند.

وی همچنین با یادآوری برگزاری نخستین دوره رقابت های کشتی فرنگی باشگاه های جهان در آذر در آبادان، اظهارکرد: این مسابقات باید در شان و منزلت مردم این شهرستان برگزار شود.

رییس شورای اسلامی شهر آبادان نیز در این نشست از الحاق مناطق کوی ملت، سلیج، کوی فرهنگیان و بخش مسکن مهر به این شهرداری و تاسیس منطقه چهارم شهرداری آبادان برای سرعت بخشی حل مشکلات مردم خبر داد.

حمید حنظل عیدانی افزود: برای رونق اقتصادی، بهبود فضای کسب و کار و اشتغال جوانان نیز بازار بزرگ کالای همراه مسافر آبادان در یکی از مجتمع های تجاری راه اندازی می شود.

وی از ساماندهی صنوف مزاحم شهری آبادان خبر داد و گفت:در صورت واگذاری فضا و زمین مناسب، نمایشگاه دایمی خودرو با مشارکت بخش خصوصی در این شهر احداث می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار