تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۶
کد خبر: ۷۵۵۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی خوزستان:
مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم ملی است
فرمانده انتظامی استان خوزستان با قدردانی از تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان گفت: کاهش اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم ملی است.

سردار احمدرضا اسحاقی روز پنج شنبه در عیادت از یکی از مجروحان پلیس مبارزه با مواد مخدر اندیمشک افزود: برای مبارزه با اعتیاد و گرایش به این امر باید برنامه ریزی صحیحی در کشور صورت گیرد.

وی افزود: با وجود جاده ترانزیتی در استان خوزستان همواره شاهد تردد باندهای قاچاق مواد مخدر در این استان می باشیم.

سردار اسحاقی تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر اندیمشک را قابل تحسین دانست و افزود: کشف مواد مخدر از قاچاقچیان در محور پل زال اندیمشک و تشدید برخورد با باندهای قاچاق مواد مخدر دستاورد تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر اندیمشک است.

وی گرایش به مواد مخدر صنعتی در بین جوانان را تهدیدی جدی برای خانواده ها ذکر کرد و افزود:برای کاهش معضل اعتیاد در جامعه همه آحاد و خانواده ها باید وارد صحنه شوند و قبل و باید به مقوله پیشگیری بیشتر توجه شود.

فرمانده انتظامی استان خوزستان آگاهی رسانی،اجرای برنامه های مفید فرهنگی و تلاش برای داشتن جامعه ای عاری از معضل اعتیاد را وظیفه ای همگانی برشمرد.

حمید رضا گودرزی فرماندار اندیمشک هم در این دیدار با تقدیر از تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان گفت:در طول هشت ماه اخیر افزون بر 500 کیلو گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در مراحل مختلف از قاچاقچیان در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

سرهنگ اکبر کروندی فرمانده انتظامی اندیمشک هم در این نشست گزارشی از برنامه های انجام شده در حوزه مواد مخدر شهرستان ارائه داد.

در این دیدار ، فرمانده انتظامی خوزستان به همراه فرماندار و مسئولان اندیمشک ضمن عیادت از رسول نجفوند دریکوند از پرسنل پلیس مبارزه مواد مخدر از تلاش وی در این زمینه قدردانی کردند.

رسول نجفوند دریکوند چندی پیش در جریان درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در محور پل زال اندیمشک از ناحیه پا هدف گلوله قرار گرفت و مجروح شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار