تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۷۵۵۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم شوش :
بودجه استانی راه و شهرسازی خوزستان نیاز به بازنگری دارد
نماینده مردم شوش در مجلس گفت: همه راه‌های ریلی و جاده‌ای استان خوزستان از وضعیت استاندارد برخوردار نیستند و باید بازنگری کلی در همه طرح‌های راه سازی خوزستان شود.

سید راضی نوری اظهار کرد: یکی از مشکلات استان خوزستان وضعیت جاده‌های این استان به ویژه در مناطق شمالی خوزستان است.

وی با بیان اینکه اگر از هرجنبه شاخص‌های خوزستان را بررسی کنیم این استان به شاخص‌های متوسط در خیلی از ابعاد نرسیده گفت: راه‌های استان خوزستان به دلیل ارتباط با بنادر و شهرهای مرزی جزو مسیرهای ترانزیتی هستند و باید با نگاه ملی برای آن‌ها بودجه تخصیص داده شود.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی افزود: همانطور که با نفت و گاز خوزستان بیشتر نیازهای ملی رفع می‌شود باید به این جاده‌ها هم بودجه ملی اختصاص داده شود تا تلفات زیادی در این استان مشاهده نکنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که راه حل این معضل چیست، بیان کرد: ما اعلام کردیم که باید نگاه به جاده‌های خوزستان یک نگاه کلان کشوری و در راستای حفظ جان انسان‌ها باشد.

نوری با بیان اینکه باید در حوزه راه و شهرسازی درباره راه‌های خوزستان بازنگری شود، گفت: باید آزادراه‌های بیشتری با جذب سرمایه گذار و مشارکت بخش خصوصی در استان خوزستان احداث شود.

وی با اشاره به اینکه راه آهن و راه‌های روستایی استان خوزستان هم از متوسط کشوری پائین‌تر هستند، اظهار کرد: باید یک بازنگری کلی در همه طرح‌های راه‌سازی خوزستان شود و با افزایش بودجه این راه‌ها را ایمن کرد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار