تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۷۵۵۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده نیروی انتظامی خوزستان تاکید کرد:
لزوم ورود همه افراد به حوزه پیشگیری از مواد مخدر
فرمانده نیروی انتظامی خوزستان بر لزوم ورود همه مردم و مسئولان به حوزه پیشگیری از مواد مخدر به‌ویژه به‌عنوان تهدیدی برای جوانان تاکید کرد.

احمدرضا اسحاقی در حاشیه عیادت از مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر اندیمشک که در درگیری با قاچاقچیان مجروح شده بود، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: کشف مواد مخدر از قاچاقچیان در محور پل زال اندیمشک و تشدید برخورد با باندهای قاچاق مواد مخدر حاصل تلاش و کوشش شبانه‌روزی نیروی انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر اندیمشک است.

وی با تقدیر از تلاش‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر اندیمشک در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر تصریح کرد: گرایش به مواد مخدر صنعتی در بین جوانان تهدیدی جدی برای خانواده‌ها به شمار می‌رود و باید برای کاهش معضل اعتیاد در جامعه همه آحاد افراد جامعه و خانواده‌ها به صورت جدی وارد شده و به بحث پیشگیری توجه بیشتری صورت گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان اضافه کرد: آگاهی‌رسانی از طریق رسانه‌های جمعی، اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و مفید و تلاش در راستای ایجاد جامعه‌ای عاری از معضل اعتیاد وظیفه همه است و باید همگی به صورت جدی به این مقوله وارد شوند.

این برنامه به همراه فرماندار، فرمانده انتظامی اندیمشک و جمعی از مسئولان با حضور در منزل رسول نجفوند دریکوندی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی اندیمشک انجام شد.

در این دیدار فرمانده نیروی انتظامی استان ضمن عیادت از رسول نجفوند دریکوند که چندی پیش در جریان درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در محور پل زال اندیمشک از ناحیه پا هدف گلوله قرار گرفته و مجروح شد، از پرسنل پلیس مبارزه با مواد مخدر نیز قدردانی کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار