تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۷۵۵۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه خبر داد:
برگزاری 70 برنامه متنوع هفته بسیج در ایذه
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه از برگزاری بیش از 70 برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی ویژه هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

عبدالله بابااحمدیان امروز با پرداختن به اجرای رزمایش الی بیت‌المقدس در شهرستان اظهار کرد: این برنامه با حضور پنج گردان بسیجی برادر و خواهر در پادگان قدس برگزار و پس از اتمام این رزمایش، برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان آغاز شد.

وی با تبریک هفته بسیج، عمده برنامه‌هایی که برای این مناسبت در نظر گرفته شده را اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و... دانست و افزود: این برنامه‌ها برای سایر مناطق شهرستان در نظر گرفته شده و در کنار شهر ایذه، در پایگاه‌های روستایی نیز این اقدامات صورت می‌پذیرد.

بابااحمدیان، برنامه‌های در نظر گرفته شده را بر هفت محور دانست که هر روز با یک عنوان نامگذاری شده است و در ادامه خاطر‌نشان کرد: این برنامه‌ها با محوریت بسیج و به‌صورت ولایت‌مداری و انتظار، فرهنگ و تمدن نوین‌ اسلامی، جوان و خودباوری، اقتصاد مقاومتی و مدیریت‌ جهادی، خانواده و سبک زندگی اسلامی، بسیج مستضعفین در راه بیت‌المقدس، ایثار و میثاق با شهدا در شهرستان برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه، عمده برنامه‌های فرهنگی و خدماتی را برگزاری نشست‌ها و کلاس‌های‌ مذهبی و سیاسی، برپایی نمایشگاه‌های مختلف، برگزاری دعای ندبه و زیارت‌ عاشورا، برگزاری مسابقات علمی و فرهنگی، محفل انس با قرآن، آموزش‌های مختلف، مسابقه مقاله‌نویسی، درمان رایگان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، جشن‌های مختلف ویژه این هفته، یادواره شهدا، شعرخوانی و... دانست که در سطح پایگاه‌ها و مکان‌های عمومی شهرستان انجام خواهد شد.

وی به برگزاری برنامه‌های متنوع ورزشی اشاره کرد و افزود: برپایی همایش‌های کوهپیمایی، مسابقات فوتسال، اردوهای متنوع، مسابقات تنیس، همایش پیاده‌روی خانوادگی، مسابقات تیراندازی و... از جمله این برنامه‌هاست.

بابااحمدیان با اشاره به اینکه امسال برای نخستین‌بار در شهرستان شاهد یک حرکت جدید خواهیم بود، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، امسال برای نخستین‌بار تمام فرماندهان ایذه‌ای کشور به یک نشست دوستانه دعوت شده و خاطرات خود را بازگو خواهند کرد و بعد از سال‌ها در این جمع دوستانه تجدید خاطرات صورت خواهد گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه در پایان به غبار‌روبی و عطرافشانی گلزار شهدا و شهدای گمنام شهرستان اشاره کرد و افزود: با اجرای این برنامه، برنامه‌های مربوط به هفته بسیج به ایستگاه پایانی خود خواهد رسید.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930830000608#sthash.xeEuRTAF.dpuf
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار