تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۷۵۵۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فناوري رئیس‌جمهور در خوزستان:
مشكلات‌شركت‌هاي‌دانش‌بنيان‌بررسی‌می‌شود
معاون علمي و فناوري رياست‌جمهوري در دومين سفر خود به خوزستان، هدف از اين سفر را بررسي مشكلات شركت‌هاي دانش‌بنيان، پيگيري مصوبات سفر قبل و چگونگي كمك به اين شركت ها در خوزستان عنوان كرد.‌

دكتر سورنا ستاري صبح امروز، یکم آذر، در بدو ورود به خوزستان اظهاركرد: ‌با توجه به جهت‌گيري دولت به سمت اقتصاد دانش‌بنيان، در صدد بهبود وضعيت استان در اين زمينه هستيم.

وي تعامل بيشتر با دانشگاه‌ها‏، بخش پژوهش و صنايع استان در جهت شكوفايي ظرفيت‌هاي موجود در حوزه اقتصاد دانش‌بنيان را از ديگر اهداف اين سفر برشمرد و در خصوص برنامه‌هاي معاونت براي واگذاري اختيارات بيشتر به شركت‌هاي دانش‌بنيان استان‌ها و كارگروه‌هاي فن‌آوري استاني، تصريح كرد:‌ اگر‌چه در حال حاضر هم بسياري از اين اختيارات واگذار شده است، ‏ولی امروز يكي از بحث‌های معاونت علمي و فناوري رياست‌جمهوري پيگيري وضعيت اين شركت‌ها است.

ستاري در خصوص ارزيابي شركت‌هاي دانش‌بنيان در خوزستان، اين شركت‌های شکل گرفته در استان را نوپا و نيازمند حمايت و توسعه بيشتر خواند.

وي پس از بازديد از ساختمان در حال احداث پارك علم و فناوري خوزستان، با حضور در مركز رشد فناوري واقع در دانشگاه شهيد چمران اهواز، از محصولات اين شركت ها بازديد كرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار