تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۷۵۵۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دبیر ستاد اقامه نماز خوزستان خبر داد:
برگزاری همایش نماز 17 آذر ماه در رامهرمز
دبیر ستاد اقامه نماز خوزستان گفت: مسئولان رامهرمز باید مقدمه همایش نماز در شهرستان را که در 17 آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد، فراهم کنند.

سید موسی بلادیان در حاشیه سفر به رامهرمز به منظور بررسی برگزاری همایش نماز، صبح امروز اظهار کرد: این شهرستان جایگاه خوبی دارد و منسوب به سلمان فارسی بزرگترین اهل بیت عصمت و طهارت بوده و مرحوم آیت‌الله بهبهانی نیز در این شهرستان زیسته است.

وی ادامه داد: با وجود بزرگانی که در این شهر بوده، باید تلاش‌های بیشتری در حیطه نماز انجام گیرد و با شهدای گرانقدرش نقش بسیار مفید و مؤثری در ترویج فرهنگ نماز داشته باشد.

دبیر ستاد اقامه نماز خوزستان تصریح کرد: گسترش فرهنگ نماز را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم و هر کس به قدرتی می‌رسد باید نماز را احیاء کرده و فرهنگ‌سازی کند.

بلادیان همچنین خواستار بازسازی و احداث نمازخانه‌های بین‌راهی و پارک‌ها و مکان‌های عمومی در سطح شهرستان و جاده‌های بین راهی شد و گفت: مسئولان شهرستان باید مقدمه همایش نماز در رامهرمز را که در 17 آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد، فراهم کنند تا با شکوه هر چه بیشتر برگزار شود.

وی در پایان گفت: بیست و سومین اجلاسیه نماز استان با حضور مقامات بلند پایه کشوری و استانی روزهای 10 و 11 دی‌ماه امسال در اهواز برگزار خواهد شد و همایش‌های شهرستانی مقدمه اجلاسیه اصلی در اهواز است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار