تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۷۵۵۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده سپاه ناحیه شوشتر خبر داد:
برگزاری 120 برنامه ویژه هفته بسیج در شوشتر
فرمانده سپاه ناحیه شوشتر از برگزاری 120 برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

محسن شوشتری گماری به‌مناسبت هفته بسیج امروز اظهار کرد: همه پایگاه‌های مقاومت شهرستان در راستای گرامیداشت هفته بسیج، برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برگزار می‌کنند که شمار این برنامه‌ها بیش از 120 برنامه است.

وی با اشاره به اینکه تلاش زیادی برای برگزاری این برنامه‌ها انجام‌ شده است، افزود: برنامه‌ریزی‌ها بر اساس نیاز جامعه هدف که همانا نسل جوان باشد، انجام‌ شده است.

فرمانده سپاه ناحیه شوشتر با تأکید بر اینکه توجه به نسل سوم انقلاب در بسیج از اهداف عالیه نظام به‌شمار می‌آید، خاطرنشان کرد: آینده‌سازان انقلاب و جامعه ایران نسل سوم هستند و به این دلیل می‌کوشیم تا با برنامه‌های تأثیرگذار در این زمینه گام‌هایی اساسی برداریم.

شوشتری گماری با اشاره به رئوس برنامه‌های در نظر گرفته‌ شده در این هفته تأکید کرد: دیدار با امام‌جمعه شهرستان شوشتر، برپایی مراسم کوهپیمایی در بام شوشتر، گردهمایی حلقه‌های صالحین شهرستان شوشتر و... از اهم برنامه‌های هفته بسیج شوشتر به‌شمار می‌آید.

وی با اشاره به اینکه در هفته بسیج اردوهای جهادی نیز در شوشتر برگزار می‌شود، گفت: برگزاری اردوهای جهادی در سطح شهرستان در هفته بسیج در منطقه شعیبیه انجام می‌شود و در این زمینه برنامه‌ریزی‌ شده است.

شوشتری گماری با اشاره به اینکه باید از توان بسیج برای رفع محرومیت‌های موجود استفاده کرد، تأکید کرد: بسیج نیرویی مخلص و مردمی است که می‌توان برای رفع محرومیت‌های موجود در جامعه به آن اتکا کرد و به این دلیل برگزاری اردوهای جهادی بخشی از مشکلات در حوزه محرومیت‌زدایی را برطرف خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه شوشتر در پایان عنوان کرد: شهرستان شوشتر از نظر تعدد برنامه‌ها و کیفیت برنامه‌های در نظر گرفته‌ شده در سطح استان برنامه‌ریزی زیربنایی انجام داده که در روزهای هفته بسیج به این مهم پی خواهیم برد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار