تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۷۵۵۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تزریق واکسن پنجگانه پنتاوالان در دزفول آغاز شد
تزریق واکسن پنجگانه پنتاوالان به نوزادان و کودکان از روز شنبه با برگزاری آیینی در مرکز بهداشت شماره سه دزفول آغاز شد.

در این آیین در سخنانی گفت: تولید واکسن پنتاوالان اقدام بزرگ دولت یازدهم است که با رویکرد بسیجی و روحیه بسیجی دولت اجرا شد.

حجت الاسلام سیدمحمد علی قاضی دزفولی تهیه این واکسن را یک اقدام بسیجی وار دانست و برای مسوولانی که برای پیشرفت کشور گام برمی دارند آرزوی موفقیت کرد.

امام جمعه دزفول گفت: امام خمینی(ره) باور ما می توانیم را به ملت ایران القا کرد و این باور در راستای قطع وابستگی به بیگانگان اینک به یک فرهنگ در کشور تبدیل شده است.

وی ضمن تقدیر از اقدامات دولت تدبیر و امید در جهت بهبود و ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی جامعه گفت: سلامت جامعه لازمه رشد و پیشرفت می باشد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی سلامت را از ضرورت های حیاتی کشور برشمرد و گفت: این اقدام دولت یازدهم در راستای اقتصاد و فرهنگ ،با عزم ملی و مدیریت جهادی محقق گردید.

رییس مرکز بهداشت دزفول نیز در این آیین گفت: با تزریق واکسن پنجگانه پنتاوالان کودکان در برابر بیماری های کشنده ای چون دیفتری ، کزاز ، سیاه سرفه ، هپاتیت ب و باکتری هموفیلوس آنفولانزا ایمن می شوند.

بیتا چاییده با اشاره به فعالیت های مراکز بهداشتی دزفول گفت:با اقدامات صورت گرفته پوشش واکسیناسیون کودکان در دزفول از 98 درصد نیز فراتر رفته و درصد اندک باقیمانده نیز مربوط به جمعیت عشایری است.

وی از پوشش 100درصدی واکسن (ب ث ژ ) و کزاز در دزفول خبر داد.

در این آیین واکسن پنتاوالان به سه کودک دزفولی تزریق شد.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
0
0
من که از پزشکی سر رشته ای ندارم؛ فقط امیدوارم که موش آزمایشگاهی پایتخت نشینا نباشیم!!!
:
:
:
آخرین اخبار