تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۷۵۶۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل بهزیستی خوزستان:
واگذاری ۳۰۰۰واحدمسکن‌مهر به مددجویان‌بهزیستی
مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: در ۷ ماهه گذشته ۳ هزار و ۹۰۰ واحد مسکن مهر به مددجویان بهزیستی واگذار شده و تا پایان امسال ۳۰۰۰ واحد مسکن دیگر به افراد تحت پوشش بهزیستی خوزستان واگذار می‌شود.

هفتمین جلسه شورای هماهنگی مدیران کل حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خوزستان پیش از ظهر امروز با حضور معاونان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی در اهواز برگزار شد.

غلامرضا صدیق‌راد در این نشست با بیان اینکه 22 درصد از جامعه تحت پوشش بهزیستی در خوزستان سکونت می‌کنند، اظهار داشت: 6 هزار نفر از این افراد در آبادان و 33 هزار خانم سرپرست خانواده هستند.

وی با اشاره به 72 هزار معلول تحت پوشش بهزیستی خوزستان گفت: در خوزستان 711 خانواده دارای 3 تا 5 معلول تحت پوشش خدمات اداره کل بهزیستی هستند.

مدیرکل بهزیستی استان خوزستان افزود: بر اساس ماده‌های 15، 16 و 41 درمان معتادان اختیاری است، افزود: 94 کمپ برای ترک معتادان در خوزستان وجود دارد و 80 مرکز درمانی هم برای معتادان احداث شده است.

وی با بیان اینکه معتادان بهبود یافته پس از ترک اعتیاد نیاز به شغل دارند، عنوان کرد: بر اساس توافق با صندوق مهر امام رضا (ع) به 200 نفر از معتادان بهبود یافته وام 100 میلیون ریالی تعلق گرفت که تاکنون 80 نفر از این تسهیلات استفاده کردند.

صدیق راد بیان کرد: 300 هزار نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی در طرح امنیت غذایی قرار دارند و این نشان از محرومیت و فقر استان خوزستان دارد.

وی با اشاره به واگذاری 3 هزار و 900 واحد مسکن مهر به مددجویان بهزیستی در خوزستان گفت: 3 هزار واحد دیگر تا پایان امسال واگذار می‌شود و بر اساس برنامه این رقم باید به 10 هزار واحد مسکن مهر برسد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار