تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۷۵۶۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جابر زاده:
ثبت نام۴۶۰ هزار خوزستانی در طرح بيمه سلامت
مديركل بيمه سلامت خوزستان از ثبت نام ۴۶۰ هزار خوزستانی در طرح بيمه سلامت خبر داد.

شاهرخ جابرزاده عصر روز شنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیران كل حوزه وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان اظهار كرد: طرح تحول نظام سلامت در خوزستان اجرا شد و خوزستان در زمینه پوشش جمعیت هدف كه اولین مسئله این طرح بود بعد از استانهای تهران، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی، رتبه چهارم كشور را از نظر تعداد ثبت نام شدگان در طرح و ارائه دفترچه به دست آورد.

وی افزود: تاكنون تعداد ۴۶۰ هزار نفر در استان خوزستان در طرح تحول سلامت ثبت نام كرده و برای ۳۵۴ هزار نفر دفترچه بیمه صادر شده است. این طرح در زمان ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با گرما و ماه رمضان در استان آغاز شد ولی با این وجود، نسبت به استان های پرجمعیتی چون فارس و اصفهان كه هوای بهتری را نیز داشتند خوب عمل كردیم.

مدیركل بیمه سلامت خوزستان تصریح كرد: مبلغ ۱۳۲ میلیارد تومان پرداختی به بیمارستان های دانشگاهی بود. در این مدت از مجموع پرداختی های صورت گرفته، مبلغ ۳۹ میلیارد تومان متعلق به تامین اجتماعی، ۱۰ میلیارد تومان نیروهای مسلح و كمیته امداد، ۹ میلیارد تومان از محل پرداخت یارانه ها و هشت میلیارد تومان نیز پرداختی از جیب مردم بود.

جابرزاده عنوان كرد: در حال حاضر پرداخت از جیب مردم ۶.۳۷ دهم هزینه می شود در صورتی كه تا چهارمین ماه اجرای طرح، این پرداخت ۱۱ درصد بود و ما آن را تا پنجمین ماه به هفت درصد رساندیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار