تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۷۵۶۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان خواستار شد:
لزوم اجرایی شدن مدیریت پسماند توسط دستگاه‌های دولتی مسجدسلیمان
رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان خواستار اجرایی شدن مدیریت پسماند با حضور و مشارکت همه دستگاه‌های دولتی به‌ویژه نفت در سطح شهرستان شد.

صبح امروز جلسه بررسی و رسیدگی به بازیافت پسماندها با حضور کارشناسان و مسئولان اداره محیط زیست، رئیس روابط عمومی و رئیس خدمات مهندسی نفت و گاز مسجدسلیمان و همچنین نماینده شهرداری برگزار شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان در این جلسه با تأکید بر اهمیت حفاظت از محیط زیست و همچنین اهمیت بازیافت پسماندها خواستار اجرایی شدن مدیریت پسماند با حضور و مشارکت همه دستگاه‌های دولتی شد.

بهروز نجاتی با تقدیر از مشارکت فعالانه و همیشگی نفت در حفاظت از محیط زیست اظهار کرد: توانمندی و ظرفیت مناسبی که در سیستم صنعت نفت وجود دارد بر هیچکس پوشیده نیست و برای آغاز این کار نو و گسترش فرهنگ تفکیک پسماندها از مبدا در میان آحاد جامعه به مشارکت و همکاری نفت احتیاج داریم.

در این جلسه مقرر شد اجرای طرح مدیریت پسماندها و تفکیک زباله از مبدا به صورت پایلوت در منازل سازمانی کوی شهید چمران و کوی مهدی(عج) و مجموعه اداره‌های نفت توسط این شرکت انجام شود.

همچنین در ادامه این طرح، شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با همکاری اداره محیط زیست اطلاعات پایه وضعیت کلی پسماند خانوارهای مشمول طرح را به‌منظور بررسی و شناسایی نقاط ضعف و قوت تهیه می‌کنند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: مسجدسلیمان
:
:
:
آخرین اخبار