تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۷۵۶۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور وزیر اطلاعات؛
مدیرکل جدید اطلاعات خوزستان معارفه شد
وزارت اطلاعات همچون گذشته بر اساس شرع مقدس و رعایت اخلاق اسلامی و قوانین جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای مقام معظم رهبری کارش را با قوت و درایت انجام می دهد
وزیر اطلاعات با بیان اینکه شکوفایی اقتصادی بدون ایجاد امنیت میسر نیست تصریح کرد: فرهنگ، اقتصاد و امنیت مولفه هایی گره خورده هستند و نمی توان آنان را از هم جدا کرد.

حجت الاسلام سید محمود علوی روز یکشنبه در نشست شورای اداری استان خوزستان در اهواز افزود: با این رویکرد مجموعه دولت و وزارت اطلاعات زمینه هر گونه سرمایه گذاری اقتصادی را برای بخش خصوصی بر اساس قانون فراهم می کند تا امنیت پایدار در کشور حاصل شود.

وی در ادامه افزود: وزارت اطلاعات همچون گذشته بر اساس شرع مقدس و رعایت اخلاق اسلامی و قوانین جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای مقام معظم رهبری کارش را با قوت و درایت انجام می دهد.

وزیر اطلاعات گفت: برای استمرار امنیت پایدار توام با نشاط و سرور و حفظ مصالح نظام و کشور ، ملاحظه هیچ کس و گروهی را نمی کنیم.

وی تصریح کرد:کسانی که بخواهند امنیت جامعه که به برکت خون شهدا و فداکاری های مخلصانه مردم انقلابی ایران اسلامی حاصل شده را هدف قرار دهند و یا آن را مخدوش کنند توسط این وزارت با آنان برخورد قانونی می شود ولی در برخوردها از دایره اخلاق و قانون خارج نخواهد شد.

وی گفت: هرچه بیشتر به جامعه و مردم بها و شخصیت بدهیم هم امنیت در لایه های مختلف تعمیق می یابد و هم این امنیت با کمترین هزینه حاصل و تولید می شود.

وزیر اطلاعات افزود: آنچه که مهم است آن است که همه باید امنیت کشور را محترم بشمارند و وزارت اطلاعات را در انجام وظایف قانونی خود کمک کنند.

حجت الاسلام علوی در ادامه سخنان خود همدلی ، هم افزایی و اتحاد و به هم پیوستگی همه نیروهای خدوم و وفادار به انقلاب و رهبری را در تعمیق امنیت پایدار کشور موثر و راهگشا توصیف کرد و گفت: با وجود نا امنی در کشورهای همجوار خداوند را شاکریم که مردم ما قدر امنیت توام با آرامش و نشاط را در کشور خود دانسته و خود را در این امنیت که از نعمت های الهی است سهیم و شریک می دانند.

وزیر اطلاعات مشارکت جویی آحاد مردم در امنیت را حایز اهمیت دانست و گفت: اگر شخصیت افراد جامعه را محترم بدانیم نه تنها نا امنی توسط آنها بوجود نمی آید بلکه آنان مدافع امنیت نیز می شوند.

حجت الاسلام علوی در ادامه گفت: به لطف الهی شاهد الفت و همراهی و همدلی همه نیروهای خدوم و دلسور با محوریت نعمت ولایت فقیه هستیم و امیدواریم با حرکت جمعی بتوانیم به وظایف خود به نحو احسن عمل کنیم و آرامش و آسایش توام با رفاه و شکوفایی اقتصاد را برای کشور به ارمغان آوریم.

وی درادامه با بیان رویکردهای عقلایی دولت در حوزه سیاسی و اجتماعی تصریح کرد: این دولت که برآمده از خواست و اراده ملت ایران است آغوش خود را برای همه جناح ها و اقوام باز کرده است و این توانایی و آمادگی را نیز دارد که در شرایط سخت تحریم های ظالمانه از همه ظرفیت ها و فرصت ها برای شتاب بخشدن به روند توسعه اقتصادی و اعتلای کشور بهره گیرد.

در این مراسم ضمن تقدیر از مدیرکل پیشین اطلاعات استان خوزستان ، مدیرکل جدید این اداره را معرفی کرد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار