تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۷۵۶۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتصاب جدید در شورای شهر اهواز
در حکمی از سوی حجت الاسلام سعادت نیا رئیس شورای شهر اهواز، جانعلی خورشیدی به سمت معاون اجرایی این شورا منصوب شد.

حجت الاسلام سعادت نیا پیش از ظهر امروز در آئین معارفه معاون اجرایی شورای اسلامی شهر با تاکید بر نقش پرسنل شورا در ایجاد ارتباط صحیح میان شهروندان و نمایندگان آنها در شورا بیان کرد: تاکنون شورای اسلامی شهر اهواز فردی را به غیر از رئیس شورا در راس هرم مدیریت داخلی شورا نداشته است که این مسئله با وجود مشغله های فراوانی که رئیس شورا دارد انجام وظیفه کارکنان شورا را با مشکلاتی روبرو کرده بود که لازم دانستیم فردی از اعضای شورا را به عنوان معاون اجرایی منصوب کنیم تا خدمت رسانی به شهروندان در شورا با چابکی انجام شود.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز ادامه داد: بر همین اساس جانعلی خورشیدی که دارای سوابق درخشانی در حوزه اداری و مالی است برای انجام این مهم برگزیده شد.

در بخش دیگری از این مراسم که با حضور پرسنل شورای اسلامی کلانشهر اهواز برگزار شد. جانعلی خورشیدی ضمن تشکر از حسن نظر رئیس شورا اظهار کرد: شورای اسلامی شهر خانه ملت است. ما و اعمالمان زیر ذره بین شهروندان هستیم پس باید نقشی که به ما محول شده را به نحو احسن ایفا کنیم.

وی با یادآوری وصیت مولای متقیان در واپسین لحظات عمر خطاب به فرزندان که آنان را به اهمیت نظم و برنامه ریزی در کارهای روزانه سفارش کرد، گفت: در رفتار و انجام وظایف باید دقت کرد که با برنامه ریزی دقیق پیش رفت. باید شان و جایگاه شورا در جزء به جزء حرکاتمان حفظ شود.

معاون اجرایی شورای اسلامی کلانشهر اهواز در بخش دیگری از سخنانش اضافه کرد: شورا خانه دوم شهروندان است. کسی که به ما پناه می آورد برای تظلم خواهی آمده و پرسنل شورا قبل از اعضا با آنها روبرو می شوند و در خاکریز مقدم هستند. پس وظیفه داریم با مهربانی درد و دلهایشان را بشنویم و تا آنجا که در توان داریم در جهت احقاق حق آنها بکوشیم.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هزاروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
2
0
اتفاق خوب و مبارکی است.
مطمئنا آقای خورشیدی میتوانند منشأ اثر باشند ...
:
:
:
آخرین اخبار