تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۷۵۶۹۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آقای دکتر! سوالات پاسخ داده نشده اند، مهلت یکساله هنوز تمام نشده است
گرچه سخنان استاندار در قدردانی از رسانه ها خود مستوجب قدردانی است، اما این برداشت آقای استاندار می تواند چهره دیگری هم داشته باشد. شاید اگر دکتر مقتدایی به پوشه سخنرانی های متعددشان در طول این یکسال و اندی صدارت خود نگاهی بیندازند متوجه خواهند شد که 13 آذر سال گذشته و در مراسم معارفه معاونین خود ...
خوزنیوز: اواسط آبان ماه استاندار خوزستان در نشستی که با فرمانداران خوزستان داشت، اظهار داشت: «فضای خبری استان یک فضای خبری مثبت است شش ماه گذشته در موضوعاتی مثل خودروهای اروند، مواد مخدر و موضوعات اجتماعی و... محسوس بود. وقتی شما اطلاعات درست بدهید رسانه هم در خدمت کسی نیست رسالت خاص خود را دارد هر چه شما اطلاعات کامل تر بدهید قلم آنها هم منصفانه تر خواهد بود و الا بر اساس آمارها و اخبار خود قلم خواهند زد. اگر رسانه ها در  استان در بحث تردد ماشین های پلاک اروند در خوزستان همراهی نمی کردند فکر می کنید این موضوع محقق می شد؟ مردم خوش به حالشان شد و تصمیم هم تصمیم شجاعانه ای بود اما کافی بود یک رسانه ساز مخالف بزند این کار به اینجا نمی رسید.»

http://www.khouznews.ir/files/fa/news/1393/8/10/30991_730.jpg

از سخنان استاندار این برداشت کلی می شود که مجموعه استاندار و شخص استاندار در زمینه اطلاع رسانی کار خود را به درستی انجام داده و مطبوعات و رسانه لاجرم مواضعی این چنین در تایید اقدامات ایشان انجام داده اند.

گرچه سخنان استاندار در قدردانی از رسانه ها خود مستوجب قدردانی است، اما این برداشت آقای استاندار می تواند چهره دیگری هم داشته باشد. شاید اگر دکتر مقتدایی به پوشه سخنرانی های متعددشان در طول این یکسال و اندی صدارت خود نگاهی بیندازند متوجه خواهند شد که 13 آذر سال گذشته و در مراسم معارفه معاونین خود از رسانه ها درخواست کردند به مدت یک سال در راه پیشرفت و عمران استان او را یاری دهند و پس از آن به هر دلیل این خواسته از سوی اهالی رسانه اجابت شد.

به عبارت دیگر حال که در پایان این مهلت درخواست شده یک ساله هستیم، فرصت پاسخگویی استاندار در رابطه با قولی که داده است -«مطمئنا پس از یک سال استان در مسیر پیشرفت قرار خواهد گرفت»- فرا رسیده است.

ماهیت مصوبات سفر رییس جمهور و میزان اجرایی شدن آنها یکی از این پرسش هاست. پروژه ها و اقداماتی که از آنها به عنوان افتخارات حضور یکساله مقتدایی نام برده می شود و سوالات و ابهامات فراوانی که فراروی شان است موضوعی است که ازاین پس  احتمالا از سوی رسانه ها  به چالش کشیده خواهد شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۵
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
1
3
باسلام.
سوال کاملا بجایی می باشد مردم خونگرم استان هم میخواهند از میزان مصوبات ونحوه اجرایی شدن آنها باخبر شوند.واز استاندار محترم تقاضا داریم دراین مورد واقع گویی و اطلاع رسانی و شفاف سازی شود.
کمال
|
Finland
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
3
0
اتفاقا اقای مقتدایی روند حرکت منطقه ازاد را کند نموده و ضربه ای به سیاستهای دولت در بحث منطقه ازاد وارد نمودند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
1
0
با سلام
واقعا سوال خیلی از مردم و مدیران است که پیشرفت استان را دنبال میکنن. امیدوارم جوابی داشته باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
1
0
بکارگیری وحمایت رفیقانه از برخی مدیران استان ازشاخص های کارنامه ................... است
استاد دانشگاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
1
0
با سلام.چرا مسئولين از تيم فولاد خوزستان كه نماد غرور ايران زمينه حمايت نمي كنند؟؟؟چرا اين همه بي عدالتي در قبال تيم فولاد از طرف مديران و مسولان بدون جواب مانده؟؟؟
:
:
:
آخرین اخبار