تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۷۵۷۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ابن‌قاسم: خودمان هم وضعیت خودمان را نمی‌دانیم
سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان با اشاره به این که درخصوص ابطال کارت پایان خدمت سه بازیکن این تیم که نام آن‌ها در رسانه ها آمده است هنوز به صورت کتبی نامه‌ای از فدراسیون دریافت نکرده‌اند، گفت: فعلا خودمان هم وضعیت خودمان را نمی دانیم.

حسین ابن‌قاسم درخصوص انتشار خبرهایی مبنی بر ابطال کارت های پایان خدمت احمد عبدالله‌زاده، سروش رفیعی و سروش سعیدی، اظهار کرد: هنوز در این زمینه از سوی فدراسیون فوتبال نامه کتبی‌ای به باشگاه ارسال نشده است و این اسامی در سایت ها اعلام شده است و به هر حال این بازیکنان پیگیر کارهای شان هستند تا مدارک لازم در این زمینه را ارایه دهند.

وی بیان کرد: با این وضعیت نمی دانم چه می خواهد شود. ما سروش رفیعی را زمانی گرفتیم که او در فجر سپاسی شیراز بازی می کرد. به هر حال نمی دانم برنامه چه می شود و آیا لیست دیگری در این خصوص بیرون می آید یا خیر؟ خودمان هم وضعیت خودمان را نمی‌دانیم.

سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان افزود: با این شرایط که هر روز ما بازیکن از دست می دهیم، وضعیت‌مان خیلی سخت تر می شود و باید صد درصد نفراتی را از تیم های دیگر و آکادمی مان جایگزین کنیم و دنبال این موضوع هستیم.

وی درباره دیدار این تیم در هفته شانزدهم لیگ برتر مقابل تراکتورسازی در شرایطی که این تیم با مشکلات بسیاری روبه‌رو است، گفت: به هر حال رقابت ما با این تیم در شرایط نابرابری برگزار می‌شود. البته سردار کمالی گفته است که بازیکنانی که کارت پایان خدمت‌شان باطل شده است تا پایان لیگ امسال نمی توانند بازی کنند که این موضوع باعث خوشحالی ما است، چرا که در این شرایط رقابت برابر می شود. به نظر من هم این بازیکنان حداقل تا پایان فصل نباید در لیگ بازی کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار