تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۷۵۷۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سوسنگرد برای چندمين روز متوالی بدون شهردار است
سخنگوی شورای شهر سوسنگرد گفت: شهردار به دليل اختلافات با دستگاه های اجرايي شهرستان، اين بار به صورت جدی استعفای خود را تقديم شوراي شهر سوسنگرد كرد و چند روز است كه در محل كار خود حاضر نمی شود.

عباس حيادر عنوان كرد: روز چهارشنبه عوده زاده شهردار سوسنگرد بعد از تحمل بسياري از مشكلات شهرداري  همچون كمبود اعتبارات، درآمد بسيار پائين، به بن بست رسيدن اهداف شهرداري در ارائه خدمات به شهروندان و عدم تحقق وعده مسؤلان در رابطه با صدور مجوز براي بهره برداري از بارانداز شهرداري در بازارچه مرزي چذابه استعفاي خود را به شوراي اين شهرستان تقديم كرد.

حيادر تاكيد كرد: شهردار براي بار دوم در  اين ماه هاي اخير استعفاي خود را داده است ولي اين بار به صورت جدي بعد از بي توجهي در پاسخ به خواسته هاي شهرداري، از اين سمت كناره گيري كرده و اوضاع خدماتي شهر نيز در نبود شهردار و مشكلات پيش آمده بحراني است.

وي افزود: پيش از اين فرماندار وعده داده بود در صورت ارائه مصوبه گرفتن مجوز بهره برداري از بارانداز شهرداري در بازارچه مرزي چذابه را پيگيري مي كند و با گذشت 80 روز از ارائه مصوبه به فرماندار، هنوز مجوزي از استانداري خوزستان صادر نشده است.

سخنگوي شوراي سوسنگرد بيان كرد: در پي استعفاي سعيد عوده زاده از سمت خود، ديروز جلسه اي فوق العاده با حضور اعضاي شورا تشكيل كه با اجماع اعضاي جلسه بررسي استعفاي شهردار به روز ديگري موكول شد.

حيادر در پايان گفت:  با پيگيري هايي كه انجام داديم اميدواريم مشكل شهردار هر چه زودتر حل شود چرا كه نمي توان شهر را بدون شهردار رها كرد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار