تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱
کد خبر: ۷۵۷۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازیکنان نفت آبادان برای پیروزی جنگیدند
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در نیمه دوم بازیکنان تیم نفت آبادان برای پیروزی جنگیدند و سرعت بازی افزایش یافت.

کارلوس مانوئل عصر دیروز در نشست خبری بعد از پایان بازی این تیم مقابل تیم گل گهر سیرجان اظهار کرد: بعد از بازی پاس همدان فقط چهار روز برای این بازی فرصت داشتیم. حتی بعد از آن بازی نیز یک سفر طولانی مدت به شهر آبادان داشتیم.

وی افزود: وقتی با تیمی که با 11 بازیکن خود پشت محوطه جریمه زمین خود می ایستد، بازی می کنید باید با آرامش بازی را انجام دهید. فکر می کنم آن طوری که می خواستیم بازی را شروع نکردیم به صورتی که در نیمه اول بازی را کند شروع کردیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: در نیمه دوم بازیکنان تیم نفت آبادان برای پیروزی جنگیدند و سرعت بازی افزایش یافت.

مانوئل با اشاره به بازی غیرحرفه ای بازیکنان تیم گلگهر سیرجان تصریح کرد: تیمی که نمی خواهد پیروز شود به طور حتم نتیجه ای جز شکست را به دست نمی آورد.

وی ابراز داشت: بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردم که لذت و شادی را تقدیم هواداران آبادانی کنند که خوشبختانه این امر محقق شد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه بسیار دشوار است تیمی که شیوه خاصی از خود داشته است را تغییر دهید، بیان کرد: اگر شیوه این بازی، مانند بازی های سابق صورت می گرفت، نتیجه خوبی حاصل نمی شد.

مانوئل در پایان تاکید کرد: بازیکنان می دانند تفکر من چگونه است و چگونه باید بازی کنند.

بازی دو تیم صنعت نفت آبادان و گل گهر سیرجان با نتیجه یک بر صفر به سود طلایی پوشان به پایان رسید. تک گل این بازی را سیدفاخر تهامی در دقیقه 84 و بر روی ضربه ایستگاهی رحیم مهدی زهیوی با ضربه سر وارد دروازه حریف کرد.

سن تهامی 19 سال بوده که یکی از بازیکنان جوان تیم است. تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با کسب این پیروزی و 13 امتیاز در جایگاه دوم گروه «ب» لیگ دسته اول کشور قرار گرفت.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار