تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۷۵۷۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزیده شدن معلم خوزستانی به عنوان خادم کتاب
عبدالکریم درویش‌نژاد، معلم خوزستانی، به علت دو دهه فعالیت و تلاش در زمینه نشر و گردآوری آثارنوشتاری دانش آموزان، به عنوان یکی از 10 نفر برگزیده «چهره خادم کتاب کشوری» از سوی وزارت آموزش و پرورش و وزارت‌فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد تقدیر قرار گرفت.

وی با بیان این‌که بیش ار ۲۰ سال برای گردآوری و تدوین آثار نوشتاری دانش‌آموزان خوزستانی تلاش کرده‌است، اظهار‌داشت: سعی کردم در مدت زمان تدریس در مدارس خوزستان اشعار، داستان‌ها و مقالات دانش‌آموزان خوزستانی را جمع‌آوری کنم و در قالب مجموعه کتاب‌هایی به چاپ برسانم.

این ‌معلم خوزستانی افزود: فعاليت‌هاي نوشتاري دانش‌آموزان در کتاب هایی با عنوان "گل بوته‌ها" وی‍‍‍ژه دانش‌آموزان ابتدایی، "داستانک‌ها" وی‍ژه دانش‌آموزان راهنمایی، "بارش اندیشه" و  "پیام مهر" ‌وی‍ژه دوره متوسطه، به چاپ رسيد. همچنین مجموعه اشعار "در هوای کربلا"، "کوثرطه” و مجموعه اشعار شعرای فرهنگی سراسر کشور از دیگر کتاب‌هایي است كه به چاپ زسانده‌ام.

درویش‌نژاد با اشاره به انتشار مقالات مختلف در مطبوعات استانی، افزود: برای افزایش سطح کتاب‌خوانی و سواد نوشتاری دانش‌آموزان مقطع ابتدائی، "دفتر کتابخوانی کلاسی" را طراحی کردم که به دانش‌آموزان علاوه بر تقویت حافظه، در افزایش توانایی نوشتن و انشا نیز کمک می‌کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار