تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۷۵۷۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سردار اسحاقي:
کشف 150كيلو موادمخدر در بهبهان و انديمشك
فرمانده انتظامي خوزستان از كشف بيش از 150 كيلوگرم مواد مخدر ترياك و شيشه در شهرستان هاي انديمشك و بهبهان خبر داد.

سردار احمدرضا اسحاقي اظهار كرد: ماموران عمليات پليس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با انجام اقدامات اطلاعاتي از انتقال محموله مواد مخدر توسط يك باند قاچاق از شمال غرب كشور به خوزستان مطلع شده و موضوع را بلافاصله در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر با استقرار در پليس راه اهواز ـ انديمشك با كنترل خودروهاي عبوري، يك دستگاه خودروي (پي. كي) را با سه نفر سرنشين در محور ورودي شهر اهواز شناسايي و متوقف كردند كه در اين زمينه سه قاچاقچي دستگير شدند.

فرمانده انتظامي خوزستان تصريح كرد: ماموران در بازرسي تخصصي از خودرو، مقدار هشت كيلوگرم ماده مخدر روانگردان شيشه را كه به طرز ماهرانه اي در خودرو جاسازي شده بود، كشف كردند.

اسحاقي با اشاره به قرار تحويل محموله مواد مخدر در شهرستان اهواز گفت: ماموران در يك اقدام ضربتي و هوشمندانه تعقيب و گريز، سوداگر مرگ به هويت (م.ح) را  هنگام فرار با يك دستگاه پژو 405 دستگير كردند.

وي عنوان كرد: چهار سوداگر مرگ پس از تشكيل پرونده به منظور سير مراحل قانوني راهي مراجع قضايي شدند.

فرمانده انتظامي خوزستان بيان كرد: ماموران پاسگاه انتظامي درونک و ماموران انتظامي بخش زيدون شهرستان بهبهان از ورود دو محموله مواد مخدر به اين شهرستان جلوگيري و ضمن دستگيري چهار نفر از سوداگران مرگ، مقدار 79 كيلو و 300 گرم مواد مخدر را از دو دستگاه خودرو كشف كردند.

اسحاقي ادامه داد: ماموران انتظامي بخش زيدون، حين كنترل محورهاي مواصلاتي به يک دستگاه خودروی پيكان وانت با دو نفر سرنشين مظنون و با متوقف كردن خودرو به بازرسي از آن پرداختند كه موفق به كشف يك محموله مواد مخدر از نوع ترياك به ميزان 73 كيلو و 300 گرم شدند.

وي اظهار كرد: ماموران پليس پاسگاه انتظامي درونک نيز پس از مظنون شدن به يك دستگاه خودروي سواري پيكان بلافاصله خودرو را متوقف و به بازرسي از آن پرداختند كه موفق به كشف شش كيلو ترياك شدند.

فرمانده انتظامي خوزستان عنوان كرد: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان با اجراي طرح كنترل محورهاي مواصلاتي و برخورد با سوداگران مرگ در محور سردشت ‌ـ بهبهان، يك دستگاه خودرو وانت نيسان آبي رنگ با يك نفر سرنشين مشكوک شده و آن را متوقف كردند.

اسحاقي يادآور شد: پس از متوقف كردن خودرو، ماموران در بازرسي تخصصي از آن 78 كيلو و 490 گرم ترياك را كه به طرز بسيار ماهرانه اي جاسازي شده بود كشف كردند كه در اين زمينه راننده خودرو دستگير شد.

وي در پايان با اشاره به اينكه متهم در بازجويي هاي فني پليس از بارگيري مواد مخدر در شهرستان شيراز به مقصد اهواز اعتراف كرد، گفت: متهم پس از تشكيل پرونده تحويل مراجع قضايي شد.

مرجع / مـهـر
برچسب ها: مواد مخدر
:
:
:
آخرین اخبار