تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۷۵۷۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برنامه های سفر رییس جمهور به گلستان اعلام شد
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار گلستان با اعلام برنامه های سفر سه روزه رییس جمهوری و هیات دولت به این استان گفت: افتتاح راه آهن شرق دریای خزر با حضور روسای جمهور ایران، ترکمنستان و قزاقستان از مهمترین برنامه های این سفر است.

علی اصغر طهماسبی روز دوشنبه در دیدار با مشاوران جوان فرمانداری های استان اظهار کرد: دیدار دکتر روحانی با آحاد مردم مهمترین برنامه روز نخست این سفر است که انتظار می رود این دیدار عمومی با حضور پرشور مردم در مراسم استقبال از کاروان تدبیر و امید همراه باشد.

وی، دیدارهای جداگانه با سرمایه گذاران، نخبگان، جوانان، ایثارگران و برگزیدگان و دیدار با علما و روحانیون شیعه و اهل سنت استان را از دیگر برنامه های روز اول سفر ربیس جمهور به استان گلستان ذکر کرد.

رییس کارگروه امنیت و استقبال سفر ریاست جمهوری به گلستان ادامه داد: در روز دوم سفر این استان میزبان روسای جمهور قزاقستان و ترکمنستان است تا به همراه دکتر روحانی طرح اتصال راه آهن سه کشور ایران، ترکمنستان و قزاقستان به بهره برداری برسد.

به گفته طهماسبی، این مراسم در مرز ترکمنستان برگزار می شود و با بهره برداری از آن شاهد اتصال راه آهن جمهوری اسلامی ایران به کشورهای آسیای میانه خواهیم بود.

طهماسبی اضافه کرد: پس از آن در منطقه مرزی اینچه برون در استان گلستان نمایشگاه مرزی و مصاحبه مطبوعاتی روسای جمهور سه کشور برگزار می شود.

وی تصریح کرد: پس از برگزاری مراسم در ایستگاه راه آهن - اینچه برون جلسه مشترک دو و سه جانبه با حضور روسای جمهور ایران، ترکمنستان و قزاقستان در گرگان برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه ضیافت شام مشترک با حضور روسای جمهور سه کشور و سایر مهمانان داخلی و خارجی را پایان بخش برنامه های روز دوم عنوان کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان همچنین برگزاری جلسه شورای اداری استان و پس از آن انجام مصاحبه مطبوعاتی ریاست جمهوری را پایان بخش سفر سه روزه کاروان تدبیر و امید به گلستان عنوان کرد.

طهماسبی تاکید کرد: بیش از یک سال است که دولت تدبیر و امید در تلاش برای باز کردن قفل هایی است که از گذشته به جای مانده بنابر این در این برهه حساس همه ما موظفیم تا به رییس جمهور و دولت کمک کرده و به دشمنان ثابت کنیم که مردم ما در هر شرایطی پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و حامی رییس جمهور منتخب خود هستند.

وی افزود: ما روی اصول و ارزش های انقلاب ایستاده ایم و در مقابل زیاده خواهی دشمنان ذره ای کوتاه نخواهیم آمد.

معاون سیاسی استاندار گلستان تصریح کرد: صرف نظر از نتیجه مذاکرات هسته ای باید به جهانیان ثابت کنیم که مردم پشتیبان رییس جمهوری خود هستند و با جان و دل از وی حمایت می کنند.

طهماسبی خطاب به جوانان حاضر در جلسه خاطرنشان کرد: شور، نشاط و انرژی سرمایه ای است که در جوانی در اختیار انسان قرار دارد، پس قدر این فرصت بزرگ را بدانید و خودباوری را در خود تقویت کنید زیرا شما جوانان سرمایه های مدیریتی این استان و کشور هستید.

طبق برنامه ریزی انجام شده، سفر رییس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید به گلستان در دهه دوم آذر ماه جاری انجام می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار