تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۷۵۷۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خوشحال‌ترین مرد روی زمین بعد از دربی
محمد نوري کاپيتان پرسپوليس بي گمان چهره انگشت نماي دربي 79 بود.

او که بالاخره طلسم گلزنی در دربی را شکست، در مورد بازی پرسپولیس و استقلال و پیروزی تیمش گفت: ما این پیروزی را از همت و یکدلی بازیکنان و کادرفنی داریم. اگرچه در نیمه اول برخلاف روند جریان بازی یک گل دریافت کردیم. اما در نیمه دوم با دستورات تاکتیکی کادرفنی و توصیه های آقای درخشان روند بازی عوض شد. ضمن اینکه من هم با بچه ها صحبت کردم و به آنها گفتم که پرسپولیس همان تیمی است 10 نفره و در طول 10 دقیقه 3 گل به استقلال زد. ما همان تیم هستیم و حالا هم می‌ توانیم همان نتیجه را تکرار کنیم. خوشبختانه دیدید که همین اتفاق هم افتاد و ما باز هم 10 نفره و طی 10 دقیقه به دو گل و پیروزی رسیدیم.

نوری در مورد 10 نفره شدن پرسپولیس هم گفت: به هر حال عالیشاه هیجان زده شد و به خاطر همین هیجان بعد از گل توسط داور اخراج شد. هر چند سعی کردیم که او را غایب کنیم نتوانستیم و داور او را دید! اما خوشحالم که با حمایت فوق العاده هواداران با اینکه 10 نفره بودیم به بازی برگشتیم و باز هم یک پیروزی شیرین دیگر برای پرسپولیس رقم خورد.

کاپیتان پرسپولیس در مورد گلزنی اش افزود: من خوشحال ترین مرد روی زمین هستم و گلی که زدم بهترین گل دوران زندگی ام بود. افتخار می‌ کنم به اینکه کاپیتان پرسپولیس هستم. ما بعد از اینکه گل دریافت کردیم هواداران واقعا سنگ تمام گذاشتند و بدون اینکه کسی را تشویق کنند یا حاشیه و جنجال ایجاد کنند. حمایت های آنها باعث شد تا علاوه بر زدن گل تساوی، در این مسابقه پیروز شویم. امیدوارم همیشه همین گونه هواداران پشت تیمشان باشند.

نوری در پاسخ به این سوال که چرا با وجود اطلاع از جریمه احتمالی پیراهن خود را درآورد می‌گوید: فقط باید درآن شرایط باشید. یک آنزیم هایی در بدن آدم ترشح می شود که متوجه نمی شوی چه کار می کنی. من نباید این کار را می کردم ، اما واقعاً دست خودم نبود. هیجان گلزنی در دربی عجیب و غریب بالاست. البته شادی گل اصلی من درآوردن بازوبند است که این را قبل از بازی راه ‌آهن انجام داده ام. راستش از اول فصل دنبال این بودم که یک شادی گل منحصر به فرد انجام دهم و فکر کنم ابتکار جالبی شده است.

این بازیکن ملی‌پوش درباره این سوال که چه کسی اولین تبریک را بعد از بازی به او گفته است، می‌گوید: همسرم یک پرسپولیسی دو آتشه است. پس از بازی زنگ زد و کلی هم گریه کرد.

مرجع /ورزش سه
:
:
:
آخرین اخبار