تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۷۵۸۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خانواده ایثارگران نباید پس از 35 سال مشکل داشته باشند
مشاور وزیر دادگستری در امور ایثارگران گفت: در حوزه امور ایثارگران مشکلی در قانون نیست بلکه مشکل در اجرای آن است که می‌طلبد راهکارهایی عملی برای اجرای قانون مربوط به ایثارگران اندیشیده شود.

حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی در اولین همایش مشترک مشاوران وزراء و مشاوران استانداران سراسر کشور در امور ایثارگران که امروز (5 آذرماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: جلساتی که به منظور بررسی مسایل و مشکلات حوزه امور ایثارگران و خانواده‌های آنها برگزار می‌شود، باید خروجی مناسبی داشته باشد.

وی ادامه داد: این نظام مقدس در سایه‌سار ولایت و رهبری امروز، به وجود بسیجیان و مردم ولایت‌مدار می‌بالد. ایران امروز حرف زیادی برای گفتن در دنیا دارد و دنیا امروز پیش پای شما زانو می‌زند. ایران در تکنولوژی، فناوری، و صنعت و حوزه‌های مختلف زبان‌زد است و این در سایه‌سار خون شهدا، جانبازی‌ها و ایثار ایثارگران محقق شده است.

مشاور وزیر دادگستری در امور ایثارگران گفت: با این حال نباید پس از 35 سال بیاییم و بگوییم خانواده ایثارگران و شهدا و جانبازان در پرداختی‌ها و بیمه تکمیلی آنها مشکل دارند. بی‌شک اگر خانواده‌های شهدا را نداشتیم وضع ما اکنون غیر از این بود. بنابراین ضروری است جلسات و همایش‌ها نتایج قابل‌توجهی داشته باشند.

موسوی اظهار کرد: هرچه بیشتر قدر خانواده های شهدا و ایثارگران را بدانیم، دشمن مایوس‌تر خواهد شد و خوشحالی و بالندگی آنها موجب عزا و ناراحتی دشمن می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار