تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۷۵۸۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طرح سنجش سلامت نوآموزان اهوازی اجرا می‌شود
رئیس اداره آموزش و‌ پرورش استثنائی خوزستان از اجرای طرح سنجش نوآموزان اهوازی در یک سال پیش‌ از ورود دانش‌آموزان به پایه اول ابتدائی خبر داد.

علی ممبینی اظهار‌داشت: برای نخستین‌بار در خوزستان طرح سنجش سلامت نو‌آموزان یک‌سال پیش از ورود دانش‌آموزان به پایه اول ابتدائی، در پیش‌دبستانی‌های اهواز با حضور بیش از ۳ هزار نوآموز اجرا می‌شود.

وی با بیان این‌که طرح سنجش سلامت نوآموزان پیش از این در هنگام ورود دانش‌آموزان به پایه اول ابتدائی اجرا می‌شد، تصریح کرد: اجراي طرح سنجش سلامت نو‌آموزان در يك‌سال زودتر، سبب می‌شود وضعیت سلامت دانش‌آموز‌ها زود‌تر مشخص گردیده تا در صورت نیاز دانش‌آموزان به درمان‌های تکمیلی، والدین فرصت کافی جهت پیگیری وضعیت سلامت فرزندان خود داشته باشند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی خوزستان افزود: طرح سنجش سلامت نوآموزان از ۸ آذرماه در تمامی پیش‌دبستانی‌های اهواز آغاز خواهد شد و سلامت نوآموزان در بخش‌های بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلي، بیماری‌های عمومی و تکمیل واکسن سنجیده می‌شود.

ممبینی با اعلام آمادگی سازمان برای اين طرح در یک پایه پیش از اول ابتدائی، تصریح کرد: ‌ جلسات هماهنگی برای اجرای این طرح در نواحی چهارگانه ادارات آموش و پرورش شهر اهواز تشکیل شده‌است و امیدواریم این طرح در سال‌های آینده در تمامی شهرهای خوزستان انجام شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار