تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۷۵۸۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شوش:
مشکل ساکنان کوی سلمان شوش برطرف می‌شود
فرماندار شوش در جمع تعدادی از ساکنان کوی سلمان این شهر قول داد تا مشکل این منطقه با تلاش دستگاههای ذیربط پیگیری و برطرف شود.

رضا نجاتی روز چهارشنبه در جمع حدود 50 نفر از ساکنان کوی سلمان که برای پیگیری مشکل منازل این منطقه به فرمانداری شوش مراجعه کرده بودند افزود: موضوع واگذاری منازل کوی سلمان به ساکنان منطقه با قیمت مناسب و پرداخت تسهیلات بانکی قرض الحسنه پیگیری خواهد شد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه ساکنان این منطقه توان پرداخت قیمت فعلی منازل واگذار شده را ندارند از شهرداری شوش خواسته شده تا با تجدید آگاهی مزایده ، نسبت به اصلاع قیمت ها اقدام کند.

در این نشست تعدادی از اهالی کوی سلمان شوش مسایل و مشکلات این منطقه را با نماینده عالی دولت و نیز شهردار شوش در میان گذاشتند.

164 واحد مسکونی سازمانی در کوی سلمان شهر شوش که در سالهای گذشته و در قالب آگهی مزایده ، قیمت کارشناسی هر واحد 50 تا 60 میلیون ریال اعلام شده بود اخیرا در آگهی جدیدی از سوی شهرداری شوش هر واحد 500 تا 600 میلیون ریال قیمت گذاری شده است.

اهالی کوی سلمان ساکن در این منازل می گویند توان پرداخت این قیمت برای خرید منازل مذکور را نداشته و قیمت اعلام شده باید کاهش یابد.

شهرستان شوش با 200 هزار نفر جمعیت در شمال استان خوزستان واقع است.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: فرماندار ، رضا نجاتی ، شوش
:
:
:
آخرین اخبار