تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۳
کد خبر: ۷۵۸۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه خرمشهر:
هراس استکبار از بسیج بیش از انرژی هسته‌ای است
امام جمعه خرمشهر با بیان دستاوردهای بسیج در عرصه های مختلف، گفت: وحشت استکبار جهانی از بسیج، بیش از انرژی هسته ای است.

حجت الاسلام سیدنبی موسوی چهارشنبه همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در جمع بسیجیان خرمشهر در مسجد جامع این شهر، گفت:امام خمینی(ره)، گسترش فرهنگ بسیج را از عوامل موثر تداوم حرکت تعالی بخش جمهوری اسلامی می دانستند.

وی ادامه داد: اکنون نیز که دشمن قدرت جمهوری اسلامی و نفوذ سیاسی فرا مرزی جمهوری اسلامی را دید، بر سر میز مذاکره حاضر شد.

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: استکبار و بدخواهان نظام اسلامی انرژی هسته ای را بهانه ای برای مقابله با آرمان های جمهوری اسلامی قرار داده،اما در اصل از ایمان بسیجیان که همواره در منطقه حرف اول را می زند و بزرگترین عامل بازدارنده است، هراس دارد.

امام جمعه خرمشهر افزود: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به عنوان فرهنگ غالب باشد، ملت ایران با رهبری هوشمندانه رهبرمعظم انقلاب در مسیر اعتلای نظام جمهوری اسلامی به پیش می رود.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم خدمت رسانی به زائران کربلا در ایام اربعین حسینی، بهبود خدمت به زائران امام حسین(ع) را کار ثواب و دارای اجر معنوی خواند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر نیز در این آیین با گرامی داشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در پنجم آذر 1358، گفت:بسیجیان در این اجتماع، بار دیگر با شهیدان، امام شهیدان و رهبر معظم انقلاب عهد و پیمان می بندند، که تا آخرین نفس و قطره خون از نظام جمهوری اسلامی پاسداری کنند.

سرگرد مجید حسین زاده همچنین در حاشیه این آیین اظهارکرد: طرح حلقه های صالحین با رویکرد تربیتی، علمی و در راستای رفتار سازی و الگو بخشی به جامعه هدف به ویژه دانش آموزان اجرا می شود.

وی از راهکارهای مهم مقابله با جنگ نرم دشمن را تقویت بینش سیاسی و اعتقادی جوانان عنوان کرد و گفت: تقویت حلقه های صالحین با هدف ارتقای نگاه معرفتی، سیاسی، اعتقادی و مهارتی اقشار بسیج در دستور کار قرار گرفته است.

سرگرد حسین زاده با بیان اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی از این شهرستان به مناطق دوران دفاع مقدس، اظهارکرد:در مرحله نخست، یک هزار و 200 دانش آموزان پسر مقطع دوم متوسطه این شهرستان به این مناطق اعزام شدند.

فرمانده بسیج خرمشهر اضافه کرد:این دانش آموزان به مناطق شلمچه، پادگان شهید محلاتی، مشهد شهدای هویزه، دهلاویه و مشهد شهید چمران ، به مدت دو روز به این مناطق سفر، و از برنامه های فرهنگی پیش بینی شده استفاده می کنند.

حسین زاده همچنین از اعزام یکهزار و 200 دانش آموز دختر خرمشهری در 15 روز آینده، به این مناطق خبر داد.

شهرستان خرمشهر با حدود 170 هزار نفر جمعیت ، در جنوب غربی خوزستان واقع است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار