تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۷۵۹۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار هندیجان:
دولت از سرمایه‌گذاری بخش خصوص حمایت کند
فرماندار هندیجان خواستار حمایت هر چه بیشتر دولت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی شد.

احمد جعفری‌نسب پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح دستگاه تاپ لیفت(از آب‌گیری شناورها) شرکت شناورسازان صنعت دریا که در شهرستان به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: دولت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به ویژه در صنعت دریایی حمایت می‌کند و در انتظار حمایت‌های بیشتری نیز هستیم.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم تحولی در هندیجان اتفاق بیافتد و شهرستان از این وضعیت خارج شد، باید با وحدت و همدلی از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دفاع کنیم.

فرماندار هندیجان با بیان اینکه پیشینه تاریخی هندیجان بسیار طولانی است و این شهرستان باید از فرصت‌های موجود و پیش‌روی خود استفاده کند، افزود: اینکه تاکنون پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در توسعه این شهرستان به وجود نیامده به این دلیل است که از فرصت‌های به وجود آمده استفاده نشده است.

نماینده عالی دولت در هندیجان ادامه داد: پتانسیل‌ها و استعدادهای زیادی در این شهرستان وجود دارد که باید به نحو احسن از آنها استفاده شود و ما به عنوان مسئول وظیفه داریم که انجام کارها را برای بخش خصوصی روان‌سازی کنیم.

وی با بیان اینکه تا آنجا که توانسته سعی کرده‌ایم بروکراسی اداری را در راستای تسریع در انجام امور کاهش دهیم و از سرمایه‌گذاران در این شهرستان حمایت کنیم گفت: با تقویت بخش خصوصی زمینه‌های توسعه زودهنگام شهرستان فراهم خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار