تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۷۵۹۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل امور روستایی استانداری خوزستان:
دهیاران در راستای توسعه روستاها تلاش کنند
مدیر کل امور روستایی استانداری خوزستان نقش دهیاران در رفع محرومیت از مناطق روستایی را مهم دانست و گفت: دهیاران در راستای توسعه و عمران روستاها بیشتر تلاش کنند.

جاسم مجیدی پور روز پنجشنبه در نشست دهیاران بخش های الوار گرمسیری و مرکزی اندیمشک افزود: دهیاری ها حلقه اساسی در مدیریت مناطق بوده و باید با شناخت اهمیت جایگاه خود تلاش بیشتری در خدمت به مردم داشته باشند.

وی افزود: در صورتیکه دهیاران تلاش بیشتری در راستای عمران و آبادی مناطق روستایی داشته باشند روند مهاجرت به شهرها کاهش می یابد.

مجیدی پور با بیان اینکه مناطق روستایی خوزستان در حال رشد و پویایی است گفت: در زمینه مسائل آموزشی نیز دهیاران باید به گونه ای عمل کنند تا برای دانش آموزان مشکل تحصیلی پیش نیاید.

وی نظافت و فضای سبز روستاها را مهم دانست و افزود: هر دهیاری که در این زمینه بهتر فعالیت کند با نگاه ویژه از وی حمایت خواهد شد.

مدیر کل امور روستایی استانداری خوزستان همچنین از تلاش برای احداث دو باب ساختمان دهیاری در بخش الوار گرمسیری در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ارتباط دهیاران با بخشدارها باید صمیمانه باشد تا این ارتباط تنگاتنگ و مطلوب موجب خدمات بهتر گردد.

وی از کلیه دهیاران قدردانی کرد و گفت: دهیاران شهرستان اندیمشک علیرغم اعتبارات کم عملکرد خوبی داشته اند.

غلامحسین شرافت زاده بخشدار الوار گرمسیری اندیمشک نیز در این نشست مشکلات مناطق روستایی این بخش را تشریح کرد.

هرمز بهاروند بخشدار مرکزی اندیمشک نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات دهیاری های این منطقه خواستار حمایت از آنان شد.

رفع مشکلات راههای روستایی،ساماندهی قبرستان ها،گاز رسانی در این نشست مطرح و راهکار لازم برای حل آنها اتخاذ گردید.بخش الوار گرمسیری اندیمشک دارای 187 روستا و بخش مرکزی دارای 9 روستا می باشد.

مدیر کل امور روستایی استانداری خوزستان همچنین از برگزاری کلاس های آموزشی برای دهیاران و شوراهای اسلامی استان خوزستان خبر داد.

مجیدی پور افزود: با انعقاد یک تفاهم نامه بین جهاد دانشگاهی و امور روستایی استانداری این کلاس های برای ارتقا سطح آگاهی دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها برگزار می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار