تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۷۵۹۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جابجایی مسافر در مسیر دزفول_اهواز از سرگرفته‌شد
جابجایی مسافر در مسیر دزفول ، اهواز که از صبح روز پنجشنبه به دلیل اعتصاب رانندگان متوقف شده بود مجددا از سر گرفته شد.

رانندگان اتوبوس و سواری کرایه مسیر دزفول ، اهواز در اعتراض به مزاحمت ایجاد شده در طول مسیر از صبح روز پنجشنبه از جابجایی مسافر امتناع کردند.

اختلاف بر سر حمل مسافر بین شرکت های مسافری دزفول و شوش علت این مشکل اعلام شد.

مسوول انجمن صنفی سوارهای کرایه دزفول ، اهواز گفت: با پیگیری فرمانداری دزفول و حضور نماینده فرماندار در محل ترمینال دزفول حمل مسافر از این ترمینال به سمت اهواز از عصر پنجشنبه از سر گرفته شد.

غلامعلی کالک بر افزود: نماینده فرماندار دزفول با حضور در ترمینال این شهر پیگیری لازم را از طریق نیروی انتظامی و مسوولان ذیربط در شهرستان شوش برای برخورد با افراد خاطی انجام داد.

وی اظهار داشت: جابجایی مسافر از طریق ترمینال دزفول به سمت اهواز به حالت عادی بازگشته و تعدادی اتوبوس و سواری کرایه با حمل مسافر عازم اهواز شدند.

به گفته وی روز گذشته افرادی در مسیر جاده دزفول ، اهواز و در تقاطع چهار راه شوش به سمت خودروهای سواری و اتوبوس های مسافری که از دزفول عازم اهواز بودند سنگ پرتاب کرده و با رانندگان در گیر شدند.

وی اظهار داشت: این افراد از سوی یک شرکت حمل مسافر در شوش به بهانه اینکه مسافران آنها توسط اتوبوس و سواری های دزفول جابجا می شوند صورت گرفت.

احمد علیپور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول گفت: با پیگیری به عمل آمده مشکل رانندگان مذکور بر طرف شده و حمل مسافر به اهواز به روال عادی بازگشت.

رضا نجاتی فرماندار شوش نیز گفت: مشکل مذکور برطرف شده است.

47 دستگاه اتوبوس و 90 دستگاه خودرو سواری حمل و جابجایی مسافر بین شهرهای دزفول و اهواز را بر عهده دارند.

امتناع رانندگان از حمل مسافر موجب ازدحام مسافران در محل ترمینال مسافری دزفول در صبح روز پنجشنبه گردید.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار