تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۷۵۹۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر خبر داد:
برنامه‌های هفته نیروی دریایی در خرمشهر
فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر از اجرای برنامه‌های مختلف به‌مناسبت هفته نیروی دریایی در این شهرستان خبر داد.

نادر حمودی پیش از ظهر امروز در همایش پیاده‌روی به‌مناسبت روز نیروی دریایی با تبریک این روز اظهار کرد: افتخار داریم که به عنوان سپید جامگان نیروی دریایی ارتش در خرمشهر همراه با سایر آحاد نیروهای مسلح مستقر در این شهرستان هدیه گران‌سنگ با عنوان امنیت را به مردم خرمشهر اهدا کنیم.

وی به پیشینه نامگذاری هفتم آذر ماه به روز نیروی دریایی اشاره کرد و گفت: هفتم آذر ماه 59 مصادف با شصت و هفتمین روز آغاز دفاع مقدس است که نیروهای دریایی در عملیات پیچیده‌ای در دریا توانستند نیروهای دریایی ارتش بعث و سکوهای نفتی دشمن را منهدم کرده و صدمه سنگینی به پیکره اقتصاد کشور مهاجم ایجاد کنند.

فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر ادامه داد: جا دارد که گرامی بداریم یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به‌ویژه شهدای نیروی دریایی که در عملیات مروارید در هفتم آذر ماه سال 59 به شهادت رسیدند.

حمودی، برنامه‌های نیروی دریایی خرمشهر را به‌مناسبت هفته نیروی دریایی برشمرد و عنوان کرد: پایگاه دریایی خرمشهر به مناسبت هفته نیروی دریایی برنامه‌های مختلفی در نظر دارد که با انجام همایش پیاده‌روی با شرکت همه پرسنل به همراه خانواده‌ها و هماهنگ با اداره ورزش و جوانان، همه ورزشکاران، نیروی انتظامی و مسئولان شهرستان آغاز می‌شوند و به همین مناسبت در نماز جمعه امروز نیز شرکت خواهیم داشت و پیش از خطبه‌ها نیز سخنرانی انجام می‌گیرد.

وی اضافه کرد: روز شنبه و در دومین روز از این هفته، صبحگاه مشترکی بین آحاد نیروهای مسلح برگزار می‌شود و علاوه بر این محفل انس با قرآن، عیادت از بیماران، دیدار با خانواده معزز شهدا، جانبازان و آزادگان را نیز در برنامه‌های خود داریم.

حمودی افزود: اعطای درجه و سردوشی به سربازان و درجه‌داران خود و همچنین برنامه‌های مختلف و متنوع ورزشی و مسابقات را در طول هفته بین پرسنل وظیفه و کادر پایگاه دریایی خرمشهر خواهیم داشت.

فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر در پایان از افتتاح چند پروژه به مناسبت هفته نیروی دریایی خبر داد و اظهار کرد: به همین مناسبت پروژه‌هایی نیز در حال افتتاح داریم که در روز مشخص خدمت همه مردم اعلام خواهیم کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار