تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۷۵۹۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده سپاه بندرهندیجان:
راه‌اندازی دوسالن ورزشی در بندرهندیجان
فرمانده سپاه گفت بندرهندیجان گفت: درهفته بسیج برای ترویج ورزش در میان جوانان دوسالن ورزشی سرپوشیده در هندیجان احداث و راه اندازی شده است.

گردهمایی بزرگ رزمندگان اسلام وفرماندهان بسیجی شهرستان هندیجان به مناسبت هفته بسیج امروز با حضور فرمانده سپاه این شهرستان وجمعی ازخانواده‌های معظم شهدا و پیشکسوتان بسیجی در سالن ورزشی سپاه هندیجان برگزار شد.

محمد رشید جعفری در این گردهمایی اظهارداشت: در چند سال اخیر، بسیج در کارهای ساخت و ساز در کشور پیش قدم شده است و امسال نیز دوسالن ورزشی در این شهرستان احداث شده و آماده بهره برداری است.

وی افزود:درهفته بسیج برای ترویج و توسعه ورزش در میان جوانان و بسیجیان شهرستان دوسالن ورزشی در شهر هندیجان وبخش چم خلف عیسی از توابع این شهرستان احداث شده که ره کدام 400مترمربع مساحت دارند.

فرمانده سپاه هندیجان گفت: این سالن‌ها با هزینه‌ای بالغ بر 600 میلیون تومان راه اندازی وآماده برگزاری برنامه‌های ورزشی است.

وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های بسیج تاکید کرد: بسیج یک نیروی مردمی است و به تمام اقشارجامعه تعلق دارد.

جعفری افزود: اگر رشادت‌های بسیجیان تحت امر ولایت فقیه نبود کشورما مانند دیگر کشور‌های منطقه مشکل پیدا می‌کرد ولی بسیج همیشه آماده هرگونه جان فشانی برای حفظ دین و میهن است.

وی با اشاره به ابتکار امام خمینی(ره) در تشکیل بسیج گفت: بسیج منشأ خیر و برکت در جامعه است و اکنون تبدیل به یک الگو برای تمام کشورهای آزادی خواه جهان  شده است.

فرمانده سپاه هندیجان هدف ازبرگزاری این گردهمایی رزمندگان تجدید عهد و پیمان با امام راحل و آرمان‌های امام وشهدا و لبیک به رهبر معظم انقلاب دانست و گفت:یادآوری خاطرات دوران دفاع مقدس، ایجاد همبستگی وآمادگی کامل رزمندگان وبسیجیان وآگاهی به شرایط کنونی جامعه وجهان از دیگر اهداف این گردهمایی در شهرستان هندیجان است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار