تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۷۶۰۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس آموزشکده فنی حرفه ای چمران اهواز:
جوانان از رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای استقبال نمی‌کنند
رییس آموزشکده فنی و حرفه ای شهید چمران اهوازگفت: نیاز است که جوانان خوزستان با رشته های فنی و حرفه ای برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی آشنا شوند، که متاسفانه استقبال چندانی از آن ندارند.

سید بهزاد علوی شنبه اظهارکرد: برای ایجاد اشتغال هر چه بیشتر در خوزستان نیاز است که جوانان و جامعه با توانمندی های مراکز فنی و حرفه ای آشنا شوند.

وی گفت: برای آشنایی هر چه بیشتر جوانان با بازار کار و ایجاد اشتغال نخستین نمایشگاه توانمندی ها و ظرفیت های آموزشکده های فنی و حرفه ای با هدف جلب جوانان به رشته های کاردانی فنی برگزار می شود.

علوی افزود: این نمایشگاه با هدف تقویت ارتباط صنعت با دانشگاه، استفاده از حداکثر ظرفیت آموزشکده های خوزستان در فعالیت های پژوهشی صنایع و تولید، و آگاهی جامعه از توانمندی های مراکز فنی و حرفه ای و تاثیر آن بر کارآفرینی و اشتغال برگزار می شود.

رییس آموزشکده فنی و حرفه ای شهید چمران اهواز گفت: این نمایشگاه در 23 تا 27 آذر امسال همزمان با هفته پژوهش در محل این آموزشکده برپا می شود.

وی افزود: تولیدات دانشجویان فنی و حرفه ای در این نمایشگاه در سه گرایش مرمت و ساخت تجهیزات برقی و الکترونیکی و اختراعات دانشجویی است، با برگزاری این نمایشگاه ظرفیت های خوزستان در بخش فنی و حرفه ای معرفی می شود.

علوی بیان داشت: همچنین نمایشگاه کتاب تخصصی در موضوع فنی و حرفه ای با حضور ناشران کتاب با 20 درصد تخفیف در حاشیه آن برپا می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار