تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۷۶۱۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رونمایی از 5 کالای ساخت داخل در نمایشگاه صنعت نفت
رییس مهندسی ساخت کالای شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: در ششمین نمایشگاه صنعت نفت خوزستان از 5 کالای ساخت داخل رونمایی می‌شود.

خالد واحدی اظهارکرد: 4 قلم کالا در زمینه ماشین‌آلات فرایندی و یک مورد از کالاهای بومی‌سازی شده در صنعت حفاری کاربرد دارد.

وی افزود: در مجموع 291 شرکت تولیدی برای حضور و ثبت‌نام در ششمین نمایشگاه نفت خوزستان اعلام آمادگی کردند اما در نهایت ما موفق به جانمایی برای 215 شرکت شدیم که این شرکت‌ها در قالب 3 سالن اصلی خلیج‌فارس، خرمشهر و امام رضا(ع) و 4 تخته چادر نمایشگاهی جانمایی شده‌اند.

واحدی عنوان‌کرد: تعداد 87 شرکت‌کننده از صنایع بومی خوزستان هستند که حدود 41 درصد شرکت‌کنندگان را شامل می‌شود و 25 شرکت از این تعداد عضو انجمن سازندگان تجهیزات نفت خوزستان هستند.

رییس مهندسی ساخت کالای شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب ادامه‌داد: 48 غرفه به شرکت‌های سازنده اقلام حفاری، 45 غرفه به سازندگان تجهیزات ماشین‌آلات دوار، 26 غرفه به تولیدکنندگان مواد پلیمری و شیمیایی، 62 غرفه به تولیدکنندگان لوله، فولاد و اقلام عمومی، 8 غرفه به دانشگاهیان، انجمن‌های صنفی و شرکت‌های دانش‌بنیان و مطبوعات، 9 غرفه به شرکت‌های وابسته به وزارت نفت و 23 غرفه به شرکت‌های تأمین‌کننده کالا اختصاص داده شده است.

وی بیان‌کرد: تلاش ما این بود که سازندگان خوزستانی در یک غرفه مستقر شوند که پیش‌بینی شده تمام سازندگان استان اعم از اعضای انجمن سازندگان نفت و غیر عضو، در سالن خلیج‌فارس مستقر شوند.

واحدی گفت: همچنین جهت ارتباط‌دهی موثر، غرفه‌ای برای حضور دانشگاهیان استان اعم از دانشگاه شهید چمران، جهاد دانشگاهی، دانشگاه صنعت نفت، دانشگاه آزاد و علمی کاربردی پیش‌بینی شده است و این مراکز در یک غرفه مستقر خواهند شد.

وی خاطرنشان‌کرد: در حاشیه نمایشگاه امسال 2 سمینار با همکاری شرکت‌هایی همچون توگا و شرکت خدمات مهندسی ویرا تهران برگزار خواهد شد. همچنین در قالب نمایشگاه امسال پیش‌بینی شده تعداد زیادی قرارداد منعقد شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار