تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۱
کد خبر: ۷۶۳۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شورای شهرستان رامهرمز خواستار شد:
لزوم تعیین وضعیت 8 روستای حومه رامهرمز
رئیس شورای اسلامی شهرستان رامهرمز، خواستار تعیین وضعیت شش روستای حومه این شهر شد.

احمد پیروز اظهار کرد: شهرستان رامهرمز بیش از 200 پارچه آبادی و روستا دارد که طی سال‌های گذشته تعدادی از آنها به دهستان و یا بخش تبدیل شده که ایجاد بخش‌های ابوالفارس، سلطان‌آباد و رودزرد ماشین از آن جمله هستند.

وی افزود: متاسفانه در سال‌های گذشته تعدادی از روستاهای حومه شهر که متصل به شهر هم هستند  حالتی دوگانه پیدا کرده و مشکلات متعددی را متحمل شده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان رامهرمز تصریح کرد: حدود 10 سال است که مناطق طالقانی دو، طالقانی سه، سرکهکی، بغدک، ابوذر، بنه کریم، کوی آخوند و ملااحمد جزیی از شهر رامهرمز محسوب می‌شدند و خدمات شهری به مردم این مناطق ارائه می‌شد.

پیروز متذکر شد: متأسفانه مدتی است که این مناطق مجددا به عنوان روستا محسوب شده و این مسئله باعث بروز مشکلات متعددی برای مردم شده است.

وی همچنین عنوان کرد: در حال حاضر مردم این مناطق در یک سردرگمی و دوگانگی به سر می‌برند زیرا که هم خدمات شهری و هم خدمات روستایی به آنان ارائه نمی‌شود.

پیروز در پایان ضمن تاکید بر حل سریع این مشکلات توسط مسئولان شهری و استانی گفت: مشکلات عدیده‌ای از جمله عدم آسفالت و عدم خدمات شهری  در این مناطق مردم را نگران کرده و امیدواریم که هر چه سریع‌تر مشکل به عمل آمده با همکاری مسئولان حل و به نگرانی‌های مردم خاتمه داده شود.
مرجع / فـارس
برچسب ها: رامهرمز ، احمد پیروز
:
:
:
آخرین اخبار