تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۷۶۵۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور معاون سازمان میراث فرهنگی
اداره میراث فرهنگی اهواز افتتاح شد
راه‌اندازی اداره در شهرستان‌های استان یکی از اهداف بلندی است که در راستای حفاظت از داشته‌های تاریخی در این شهرها در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه تا حد زیادی موفق بوده‌ایم
با حضور معاون امور مجلس و استان‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، اداره میراث فرهنگی اهواز افتتاح شد.

ظهر امروز اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اهواز با حضور درویش امیری معاون امور استان‌ها، حقوقی و مجلس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اداره میراث فرهنگی اهواز افتتاح شد.

در حاشیه این مراسم مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان اظهار کرد: میراث فرهنگی خوزستان برای سامان‌دهی به امور میراث فرهنگی و حفاظت از آثار تاریخی در این شهرستان اقدام به تأسیس اداره میراث فرهنگی در این کلان‌شهر کرده است.

افشین حیدری تأکید کرد: در این اداره قرار است همه امور میراث فرهنگی در این شهرستان انجام شود و از نظر اختیارات نیز مشکل خاصی وجود ندارد.

وی تأکید کرد: تلاش کرده‌ایم تا حفاظت از آثار تاریخی شهرستان اهواز در دستور کار نخست این اداره قرار گیرد و با تلاش‌های انجام‌ شده از دوران تجهیز تا راه‌اندازی در این اداره اقدامات بسیار شایان‌ ذکری انجام‌ شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان افزود: راه‌اندازی اداره میراث فرهنگی در پنج شهر استان نیز در دستور کار است که در این شهرها در شرایط کنونی راه‌اندازی نمایندگی انجام‌ شده است.

وی گفت: راه‌اندازی اداره در شهرستان‌های استان یکی از اهداف بلندی است که در راستای حفاظت از داشته‌های تاریخی در این شهرها در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه تا حد زیادی موفق بوده‌ایم.

نشست عصر امروز در هتل پارس اهواز نیز با حضور مدیران کل استان‌های جنوب و جنوب‌غرب کشور رأس ساعت 14 برگزار می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار