تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۷۶۶۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی :
حق بیمه از اضافه کار کسر می شود
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از اعمال قانون کسر حق بیمه ازاضافه کار خبرداد.

سید محمد تقی نوربخش با تأکید بر اینکه کسر حق بیمه از اضافه کار بر اساس قانون تأمین اجتماعی الزامی است، اظهار داشت: سازمان بیمه گر براساس لیست ارائه شده حق بیمه را از اضافه کار کسر خواهد کرد .

وی ادامه داد : کسر حق بیمه از حقوق ، دستمزد و اضافه کار براساس قانون تامین اجتماعی اعمال می شود .

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی بر ارتقای کیفیت تجهیزات مراکز درمانی و بیمارستان های ملکی این سازمان بعنوان اهداف و چشم اندازهای کاری پیش رو نام برد و گفت:اعتبار تخصیصی برای این منظور در سال جاری دو برابر سال قبل است .

وی سیاست سازمان تامین اجتماعی ر ا پیشرفت و توسعه تجهیزات پزشکی اعلام کرد و افزود: این سازمان برای دستیابی به این امر عقب نخواهد ماند .

نوربخش از افتتاح مرکز جراحی قلب باز شمال کشور واقع در قائمشهر در آینده نزدیک خبرداد و گفت: با تجهیز این مرکز به دستگاههای آنژیوگرافی مدرن ، در دهه فجر امسال آماده خدمات دهی به بیمه شدگان استان های مازندران ، گیلان ، گلستان ، خراسن شمالی و سمنان است .

وی به فراهم کردن بسترهای لازم برای اجرای طرح کارت هوشمند الکترونیکی بجای دفترچه های بیمه ای اشاره کرد و گفت: باانجام کارمطالعات و برنامه ریزی های لازم ، استفاده از این کارت هوشمند درمراکز ملکی درمانی سازمان تامین اجتماعی اجرایی خواهدشد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار