تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۷۶۶۸۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معلم خوزستان سه تابلو فرش دست بافت به عتبات عالیات اهدا می کند
يك معلم خوزستاني تابلو فرش هاي دستبافت خود را به عتبات عاليات در عراق اهدا مي كند.

محمد رضا مهرابي معاون آموزگار دبستان حبيب ابن مظاهر روستاي شن ريز منطقه شاوور اظهار كرد: با توجه به فرا رسيدن اربعين حسيني با همكاري همسرم سولماز جمال نژاد، چهار تخته تابلو فرش را بافته و در صورت لياقت داشتن قصد دارم كه در اربعين حسيني سه تخته از اين تابلو فرش ها را با خود به كربلا برده و به عتبات عاليات اهدا كنم.

معلم خوزستاني تصريح كرد:‌ نخ هاي به كار برده در اين تابلو فرش ها از جنس ابريشم و مرينوس بوده و طرح (و ان يكاد) و (جل جلاله) بر آن نقش بسته است.

مهرابيان بيان كرد:‌ از لحظه شروع تا پايان اين تابلو فرش ها با وضو و طهارت و با شور و شوق فراوان كار بافتن آن ها را انجام داده ايم. بافت هر تابلو فرش حدود سه ماه زمان برده و ابعاد هر كدام از آنها تقريبا 30 در 40 سانتي متر است.

وي عنوان كرد: قصد دارم به نيابت از آموزش و پرورش خوزستان و تمامي فرهنگيان و دانش آموزان استان اين تابلو فرش ها را اهدا كنم تا آنها نيز در اين اجر معنوي سهيم باشند و دعاي خيرشان بدرقه راهمان در مسائل تربيتي، فرهنگي و مذهبي باشد.

این معلم خوزستاني در پايان گفت: همچنين قصد دارم تابلو فرش ها را وقف حرم امام علي (ع)، حضرت ابوالفضل (ع)، امام حسين (ع) و امام رضا (ع) كنم.

اين معلم در عيد غدير سال 90 نیز يك تابلو به ابعاد دو متر و 20 در يك متر منبت كاري با ساقه گندم و صلوات نيز به حرم حضرت دانيال نبي شوش اهدا كرده است.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
محمد ده مکه ای
|
UNITED STATES
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
0
0
با سلام و تشکر روابط عمومی. به خاطر این خبر .از این معلم خوش ذوق و بزرگوار که این کار خداپسندانه را برای اهل بیت انجام داده اند و این افتخار را نصیب کشور عزیزمان کرده اند خالصانه کمال تشگر و قدر دانی را دارم. امید است مسولین اداره کل اموزش و پرورش و وزارت جواب این کار را به نحو شایسته ای که در شان یک معلم باشد انجام دهند
حسینی از اصفهان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
0
0
با سلام .امید است این معلم خیر و نیکوکار به آنچه که آرزو دارد برسد.ای کاش با این معلم یک مصاحبه صورت گیرد تا از نزدیک با ایشان آشنا شویم تا بدانیم هدفش از این کار خدا پسندانه چه بوده است ...
احمدیان از خوراسگان اصفهان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
0
0
باسلام .از خبر ناب شما و تشکر ویژه از این معلم خیر و دوست داشتنی.اگر با این معلم یک مصاحبه زنده بخش شود ،تا بدانیم چرا این کار را انجام داده اند خیلی خوب می شود
تاجدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
0
0
تشکر از شما به خاطر این خبر و تشکر و قدردانی ویژه از این معلم خیر و نیکوکار
:
:
:
آخرین اخبار