تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۷۶۶۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تحصیل در کانکس‌ در سرمای زیر صفر اردبیل
در حالی که سرمای هوا در زمستان شهرستان خلخال در روزهای اخیر به پایین تر از 10 درجه نیز رسیده است هنوز در این شهرستان در تعدادقابل توجهی از مناطق روستایی، دانش اموزان در کانکس ها تحصیل می کنند.

فرماندار خلخال گفت: تنها دربخش خورش رستم این شهرستان، هم اکنون از 30 مدرسه روستایی 11 مدرسه با استفاده از کانکس اداره می شود

مهدی احمدی، با انتقاد از وضعیت تحصیل دانش آموزان روستایی در کانکس های سرد می گوید: این وضعیت درحالی است که پروژه های مدرسه سازی در منطقه نیمه تمام به حال خود رها شده است.

وی روز شنبه در جلسه بررسی وضعیت پروژه های عمرانی خلخال با اشاره به مشکل گرم کردن کانکس ها در زمستان های سخت خلخال و لزوم خنک نگهداشتن آن درفصل بهار اظهار کرد:مسوولان اداره کل نوسازی مدارس استان به جای توجیه کار خود مبنی براستاندارد بودن کانکس های استفاده شده در خلخال در فکر تکمیل پروژه های نیمه کاره مدارس شهری و روستایی این شهرستان باشند.

وی افزود: عملکرد اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل در تکمیل پروژه های آموزشی خلخال قابل قبول نیست.

وی گفت: 17 پروژه نوسازی، مقاوم سازی و تعمیر و بازسازی ازسوی این اداره کل در مناطق مختلف این شهرستان آغاز شده که بیشتر این پروژه ها از سال های گذشته نیمه کاره رها شده وهیچ عجله ای برای تکمیل این پروژه ها دیده نمی شود و این در حالی است که بیشتر مدارس قدیمی خلخال در حال تخریب بوده و دانش آموزان با کمبود فضای آموزشی مواجه هستند

شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار