تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۷۶۷۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تقدیر فرماندار ویژه آبادان از میزبانی مردم در مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان
فرماندار ویژه آبادان از میزبانی بسیار خوب مردم خونگرم و مهمان‌نواز این شهر و همچنین عوامل اجرایی در برگزاری نخستین دوره مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان قدردانی کرد.

عزیزالله شهبازی امروز اظهار کرد: برگزاری شایسته نخستین دوره مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان، فرصتی برای معرفی تاریخ، فرهنگ و هویت اسلامی و ایرانی مردم ولایتمدار خوزستان و تبیین فرصت‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری آبادان به جهانیان بود.

وی افزود: موفقیت آبادان در میزبانی این دوره از مسابقات را مرهون تلاش تمام اعضای کمیته‌های 12گانه برگزاری مسابقات، اعم از مسئولان، دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات، خبرنگاران خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مکتوب به‌ خاطر تلاش شبانه‌روزی آنان هستیم.

فرماندار ویژه آبادان عنوان کرد: میزبانی شایسته آبادانی‌ها نشان از مدیریت جهادی و عزم ملی برای گرفتن میزبانی سایر مسابقات ملی و بین‌المللی است.

شهبازی ضمن تبریک قهرمانی تیم مرکز جراحی پاستور اندیمشک و درخشش تیم کشتی فرنگی منطقه آزاد اروند در این دوره از مسابقات، کسب افتخار توسط فرزندان شایسته خوزستان را تحسین برانگیز خواند و تصریح کرد: از آنجایی‌ که میادین ورزشی عرصه ظهور و بروز جوانمردی، پهلوانی و تجلی‌گاه ارزش‌ها و عظمت و توانایی ورزشکاران و پیام‌آور دوستی و مهربانی به تمام جهانیان است لذا برگزاری شایسته نخستین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در شان و منزلت مردم ولایتمدار و انقلابی خوزستان و شهر قهرمان آبادان، فرصتی ارزشمندی برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در میان مردم خوزستان ایجاد کرد.

معاون استاندار خوزستان در پایان همچنین کسب عنوان قهرمانی دلاورمردان خوزستانی را به محضر مقام معظم رهبری، رئیس جمهوری، استاندار خوزستان، جامعه ورزشی کشور و مردم خوزستان به ویژه مردم اندیمشک و آبادان که با تلاش جهادی جوانان شایسته‌شان، پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در این خطه از کشورمان به اهتزاز درآمد، تبریک گفت.

نخستین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان، 13 و 14 آذر ماه جاری با حضور 12 تیم خارجی و چهار تیم داخلی در سالن ورزشی کوثر آبادان برگزار شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار