تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۷۶۷۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور نماینده خودروساز آمریکایی در تهران
نماینده یک شرکت خودروساز آمریکایی در تهران حضور یافت .

یک شرکت بزرگ خودروسازی آمریکایی که تمرکز اصلی فعالیت‌های آن در زمینه‌ی تولید خودروهای برقی است یکی از مسوولان ارشد خود را برای حضور در دومین همایش بین‌آلمللی صنعت خودروی ایران اعزام کرده بود.

نماینده این شرکت خودروساز آمریکایی در زمان حضور خود در تهران مذاکرات مفصلی با یک شرکت خودروساز داخلی در زمینه‌ی چگونگی آغاز همکاری‌ مشترک داشتند.

به گفته یک مقام مسوول مذاکرات نماینده خودروساز آمریکایی با خودروساز ایرانی مثبت بوده و طرفین به تفاهمات اولیه در زمینه‌ی همکاری‌های مشترک دست یافته‌اند.

در این زمینه نماینده شرکت خودروساز آمریکایی با ابراز تمایل برای حضور گسترده در بازار ایران اظهار کرده این شرکت بستر‌های لازم برای حضور در ایران را فراهم خواهد کرد تا به محض مهیا‌شدن شرایط فعالیت‌های خود را آغاز کند.

در این زمینه دو خودروساز آمریکایی و ایران به تفاهمات اولیه در زمینه‌ی انتقال دانش فنی، سرمایه‌گذاری و تولید مشترک دست یافته‌اند.

نماینده شرکت خودروساز آمریکایی پس از چند دوره مذاکره در تهران، کشور را ترک کردند.حضور نماینده یکی از مطرح‌ترین‌ کردن شرکت‌های خودروسازی جهان در حوزه تولید خودروهای برقی در تهران در حالی است که اخیرا وزارت صنعت، معدن و تجارت برنامه‌هایی را در زمینه تولید خودروهای هیبریدی و برقی در کشور تدوین کرده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار