تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۷۶۷۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تمدید مهلت تعویض کارت‌های پایان خدمت
رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا از تمدید مهلت تعویض کارت‌های معافیت و پایان خدمت قدیمی تا خرداد ماه سال آینده خبرداد.

سردار سید حمید صدرالسادات درباره روند تعویض کارت‌های معافیت و پایان خدمت قدیمی با کارت‌های هوشمند اظهار کرد: روند تعویض این کارت‌ها ادامه دارد و برابر آخرین تصمیمات اتخاذ شده مهلت اجرای طرح تعویض کارت‌های معافیت و پایان خدمت قدیمی با کارت هوشمند تا خردادماه سال آینده تمدید شده است اما درخواست ما از دارندگان کارت‌های قدیمی این است که درخواست خود برای تعویض را به روزهای پایانی موکول نکرده و هرچه سریع‌تر نسبت به تعویض کارت‌های خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر قریب به هشت میلیون کارت هوشمند پایان خدمت و معافیت هوشمند برای متقاضیان صادرشده است خاطرنشان کرد: ما آمادگی داریم این روند را ادامه دهیم و فکر می‌کنم مقداری کمتر از همین تعداد که کارت هوشمند صادر شده، کارت تعویض نشده باقی مانده است.

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا یکی از اهداف تعویض کارت‌های قدیمی را اطلاع از تعداد دقیق کارت‌های معافیت و پایان خدمت دانست و گفت: برابر قانون تعویض کارت های قدیمی آن دسته از افرادی که از تاریخ اول فروردین ماه 60 به بعد خدمتشان به اتمام رسیده الزامی است.

صدرالسادات از شهروندان خواست مراحل تعویض کارت خود را به هیچ عنوان به روزهای پایانی طرح موکول نکرده و هرچه سریع‌تر نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه زمان تعویض کارت‌های معافیت و پایان خدمت قدیمی و صدور کارت هوشمندحدود یک ماه طول می کشد به ایسنا گفت: ممکن است دربرخی موارد از جمله دریافت پاسخ استعلام برای اصالت برخی از کارت‌های پایان خدمت توسط سازمان‌های مربوطه به این سازمان، زمان تعویض کمی طولانی تر شود .
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار