تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۷۷۱۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در حاشیه اجلاس سراسری نماز؛
نمایشگاه نماز در اهواز برپا می شود
مدیر اجرایی ستاد استانی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز با اشاره به برپایی نمایشگاه نماز استان از ۶ تا ۱۱ دی در اهواز، گفت: استان‌های تهران و فارس بیشترین آثار را به دبیرخانه این اجلاس ارسال کردند.

عبدالعلی امیدی در نشست هماهنگی رؤسای کمیته‌های ستاد استانی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز که امروز، 19 آذر در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به اهمیت اجلاس سراسری نماز به ‌واسطه حضور صاحبان فکر و اندیشه، اظهار کرد: به مناسبت برگزاری اجلاس در استان، برپایی نمایشگاه نماز در موزه هنرهای معاصر اهواز پیش‌بینی شده است.

وی گفت: در این نمایشگاه ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با 24 غرفه، ورزش و جوانان خوزستان با 7 غرفه و آموزش و پرورش خوزستان با 10 غرفه حضور دارند و هماهنگی‌هایی برای حضور اداراتی همچون کمیته امداد، تبلیغات اسلامی، بنیاد شهید و امورایثارگران، آموزش و پرورش و... در حال انجام است.

امیدی با بیان اینکه نمایشگاه نماز استان از 6 تا 11 دی در اهواز برپا می‌شود، افزود: از سه‌شنبه، 25 آذر تبلیغات شهری اجلاس و نمایشگاه نماز انجام خواهد شد و انعکاس خبری مطلوب اجلاس و نمایشگاه در استان و کشور ضروری است.

مدیر اجرایی ستاد استانی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز، بر برگزاری همایشی با موضوع نماز ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر تأکید کرد و گفت: سعی می‌شود به منظور برگزاری این همایش از حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی دعوت می‌شود. همچنین رسیدگی به امور نمازخانه‌های مدارس نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به فعالیت کمیته علمی و پژوهشی اجلاس سراسری نماز، آخرین مهلت ارسال مقالات را 10 آذر دانست و افزود: در این مدت یک هزار و 800 مقاله به دبیرخانه اجلاس ارسال شد که 46 درصد از آقایان و 54 درصد از بانوان در تدوین مقالات سهم داشته‌اند. همچنین داوری آثار تا پایان آذر به طول می‌انجامد.

امیدی با بیان اینکه 23 درصد مقالات از سوی اساتید حوزه، هشت درصد اساتید دانشگاه، 67 درصد دانشجویان و 2 درصد نیز از سوی دانش‌آموزان ارسال شده است، اضافه کرد: 18 درصد شرکت‌کنندگان دارای مدرک دکترا، 53 درصد کارشناسی ارشد، 23 درصد کارشناسی و 6 درصد کاردانی هستند.

مدیر اجرایی ستاد استانی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز، با بیان اینکه بیشترین آثار ارسالی از سوی استان‌های تهران و فارس با 12 درصد و خراسان جنوبی و زنجان با 11 درصد است، تصریح کرد: استان خوزستان نیز دارای سه درصد مقاله ارسالی است. پس از پایان داوری، مقالات برتر به اجلاس سراسری نماز ارائه می‌شوند.

وی از آمادگی کمیته‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، تبلیغات و هماهنگی رسانه‌ها، حراست و حفاظت فیزیکی، دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشجویی و... برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و میزبانی از مهمانان اجلاس سراسری نماز، خبر داد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار