تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۷۷۴۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روز دوم نمایشگاه کتاب خوزستان؛
تخفیف خوب کتاب ها؛ ساعت نامناسب برگزاری نمایشگاه
اين نمایشگاه هرروزه صبح ها از ساعت 9 تا 12 و بعدازظهر از ساعت 16 تا 21 پذیرای علاقمندان است و در آن همه کتاب ها با تخفيف 30 درصدی عرضه می شود / بن خرید کتاب با تخفیف بیست درصدی (با ارائه کارت شناسایی) به فروش می رسد که در مجموع با احتساب 10 درصد کاهش قیمت توسط ناشران، کتاب ها با سی درصد تخفیف عرضه می شود و سقف خرید بن برای هر کارت ملی 50 هزار تومان است
خوزنیوز: نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خوزستان که دیروز 23 آذر ماه افتتاح شد، امروز با حضور مسئولین مختلف از جمله استاندار خوزستان، مدیرکل اداره ارشاد خوزستان و مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خوزنیوز، اين نمایشگاه هرروزه صبح ها از ساعت 9 تا 12 و بعدازظهر از ساعت 16 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه پذیرای علاقمندان است و در آن همه کتاب ها با تخفيف 30 درصدی عرضه می شود.

تخفیف خوب کتاب ها؛ ساعت نامناسب برگزاری نمایشگاه

امروز استاندار خوزستان به همراه مدیرکل اداره ارشاد خوزستان و مدیرکل کتابخانه های عمومی از غرفه های نمایشگاه کتاب بازدید کرد.

در حاشیه بازدید استاندار، برخی از غرفه داران به ساعت برگزاری نمایشگاه اعتراض داشتند و معتقد بودند اغلب مردم اهواز پس از ساعات اولیه شب از منزل بیرون می آیند که استاندار قول داد این موضوع را بررسی کند.

در این نمایشگاه 450 ناشر کشوری و خوزستانی با 11 هزار عنوان کتاب حضور دارند و در كنار آن برنامه‌های فرهنگی و هنری مختلفی از جمله کارگاه های ادبی و آموزشی نیز اجرا می‌شود.

امید است با توجه به حضور ناشران برتر و عناوین متنوع کتاب ها، شاهد حضور پررنگ تر خوزستانی ها در این نمایشگاه باشیم.

لازم به توضیح است که در محل نمایشگاه بن خرید کتاب با تخفیف بیست درصدی (با ارائه کارت شناسایی) به فروش می رسد که در مجموع با احتساب 10 درصد کاهش قیمت توسط ناشران، کتاب ها با سی درصد تخفیف عرضه می شود. سقف خرید بن برای هر کارت ملی 50 هزار تومان می باشد.
:
:
:
آخرین اخبار