تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۶
کد خبر: ۷۷۴۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بارش باران در گذرگاه مرزی چذابه زایران اربعین حسینی را غافلگیر کرد
بارش باران در بعدازظهر روز دوشنبه در گذرگاه مرزی چذابه در 120کیلومتری شمال غرب اهواز زایران اربعین را که در حال بازگشت به کشور هستند غافلگیر کرد.

بارش رحمت الهی در این منطقه مرزی که یکی از سه کانون اصلی تردد زائران اربعین حسینی است هرچند سبب ایجاد اختلال در عملیات بازگشت زایران حسینی شده ولی طراوت و معنویت خاصی به این منطقه بخشیده کرده است.

در پی بارش باران شماری از زایران در چادرهای هلال احمر و مواکب استقرار یافتند.

بارش باران که همچنان به صورت پراکنده ادامه دارد مسیرهای خروجی مرز چذابه را لغزنده کرده است از این رو پلیس راه منطقه به رانندگان اتوبوس های حامل زایران اربعین توصیه کرده است ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

ماموران راهنمایی و رانندگی به منظور کنترل حرکت اتوبوس ها و خودروهای شخصی زائران در مسیرهای منتهی به مرز چذابه مستقر هستند.

با وجود بارش باران اختلالی در فرایند خدمات رسانی به زایران ایجاد نشد.

به پیش بینی هواشناسی خوزستان ، بارش باران طی دو روز آینده در اغلب مناطق استان خوزستان ادامه می باید که در مناطق شمالی و غربی از شدت بیشتری برخوردار است.

بنا به این گزارش عملیات بازگشت زایران اربعین حسینی به کشور از دو مرز چذابه و شلمچه به صورت روان همچنان ادامه دارد.

همه عوامل اجرایی و پشتیبانی در حال خدمات رسانی به زایران اربعین حسینی و کمک به تسهیل بازگشت زایران هستند.

حدود یک میلیون و 300هزار زایر ایرانی برای شرکت در راهپیمایی حماسی اربعین حسینی از مرزهای چذابه و شلمچه در خوزستان و مهران در استان خوزستان به کربلای معلا مشرف شدند.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: مرز چذابه
:
:
:
آخرین اخبار