تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۷۷۵۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وقتی باران همه را غافلگیر می کند
باران روز سه شنبه در برخی مناطق استان خوزستان به ویژه شهرستان های آبادان و خرمشهر اگرچه پیش از این، از سوی اداره هواشناسی اطلاع رسانی شده بود، مردم و مسئولان آبادان و خرمشهر را غافلگیر کرد.

بارندگی امروز آبادان و خرمشهر و برخی مناطق استان خوزستان، آبگرفتگی بیشتر معابر این دو شهر و سرگردانی شهروندان را به همراه داشت.

بارش باران امروز، همچنین قطعی جریان برق در برخی نقاط شهرستان آبادان را به همراه داشت و باعث شد که مدارس سه مقطع تحصیلی شهرستان آبادان در نوبت عصر تعطیل شود.

بنابر این گزارش، شهروندانی که اطلاعی از بارش شدید باران در آبادان نداشتند، برای رهایی از آن و رسیدن به خانه مجبور شدند که با کرایه خودرو دربستی، هر قیمتی که رانندگان پیشنهاد می دادند، پذیرفته و به خانه بازگردند.

بارش باران امروز در شهر آبادان اگرچه زمان زیادی دوام نیافت، ولی باعث شد که بیشتر خیابان های مناطق شهر به ویژه در بخش مرکزی و بازار دچار آبگرفتگی شود.

مسئولان شهرستان های آبادان و خرمشهر نیز که روز سه شنبه در نشست شورای اداری مشترک در سازمان منطقه آزاد اروند حضور یافته بودند، از بارش شدید باران غافلگیر شدند و این بارش باعث شد که برق سالن اجتماعات برای دقایقی قطع شود.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان آبادان نیز روز سه شنبه گفت: میزان بارش باران در این شهرستان به طور متوسط 27.5 میلیمتر گزارش شد.

سعید ابراهیمیان افزود: بارش باران، دید افقی را تا 5 کیلومتر کاهش داد و وزش باد شدید نیز باعث مواج شدن دریا و تشکیل موج هایی با ارتفاع 180 سانتیمتر شد.

وی ادامه داد: رطوبت کنونی آبادان هم اکنون 94 درصد و دمای ان 16 درجه سانتیگراد گزارش شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار