تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۷۷۵۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعلام نارضایتی مردم شادگان از وضعیت فعلی بهداشت و درمان
بسیاری از شهروندان شادگانی از وضعیت فعلی بهداشت و درمان این شهرستان اعلام نارضایتی کرده و خواستار همت مسئولان برای رفع این مشکلات شده‌اند.

نحوه پذیرش در اورژانس، برخورد نامناسب کادر بیمارستانی و درمانی، خودداری از پذیرش بیمار قبل از پرداخت هزینه و تشکیل پرونده، ویزیت دیرهنگام و بی‌برنامه از بیماران و خدمات‌دهی به بیمار و همراهان از جمله مهمترین مواردی است که در گلایه‌های شهروندان به چشم می‌خورد، تا جایی که برخی شهروندان معتقدند ضعف‌های خدمت‌دهی در بسیاری از مواقع موجب تشدید بیماری فرد و آسیب‌های جدی روحی به همراهان وی می‌شود.

در همین راستا یکی از شهروندان شادگانی اظهار داشت: کوچک بودن محیط سالن انتظار بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان و نبود صندلی به اندازه کافی، محدود بودن ظرفیت پذیرش و عدم رعایت اصول نوبت‌گیری از سوی برخی افراد پرسنل بیمارستان که اغلب برای آشنایان خود از قبل نوبت مهیا می‌کنند و حق کسانی که از جاهای دور برای درمان به این محل مراجعه و به آنها ویزیت اعطا نمی‌شود، از بین می‌برند.

صوفی افزود: متأسفانه کم بودن فضای درمانگاه و انبوه جمعیت بیماران که اغلب آنها از خواهران هستند، مشکلات عدیده‌ای برای همشهریان و منشی پزشکان به‌وجود آورده است.

یکی دیگر از شهروندان شادگانی به خبرنگار ما گفت: طرز برخورد و رفتار برخی پزشکان در اورژانس بیمارستان شادگان با بیماران نامناسب است.

آلبوغبیش افزود: متاسفانه پزشکان موجود در اورژانس بیمارستان بدون معاینه کافی، اقدام به نسخه پیچی دارو کرده و در این زمینه پزشکان دقت کافی نمی‌کنند و باعث نگرانی و ناراحتی بیماران از چنین پزشکانی است.

شهروند دیگر شادگانی نیز عنوان کرد: نبود پزشکان متخصص و تجهیزات پزشکی در بیمارستان، یکی از عمده مشکلات شهروندان و بیماران این شهرستان است.

صباحی‌مقدم اظهار کرد: مجبور هستیم برای مداوی بیماران، آنان را به مرکز استان یعنی شهرستان اهواز اعزام کنیم که واقعا جای تاسف دارد که این بیمارستان با مساحت و وسعت زیاد، فاقد این‌گونه تجهیزات و پزشکان است.

یکی از دیگر شهروندان شادگانی نیز بیان کرد: در اورژانس بیمارستان‌ها اغلب بی‌نظمی و بی‌توجهی در تسریع رسیدگی به بیمار مشاهده می‌شود.

عساکره تصریح کرد: بیمار اورژانسی همچنان که از نامش پیداست نیازمند رسیدگی آنی است و این در حالی‌ است که کادر بیمارستان همراهی لازم را در این رسیدگی به موقع ندارند.

امید است که مسئولان این اتفاقات ناگوار را به طور جدی پیگیری کنند تا اقدامات ناشایست یک پزشک، باعث بدبینی مردم به جامعه زحمتکش پزشکان نشود.

در پایان، شهروندان شادگانی از استاندار خوزستان و دانشکده علوم پزشکی آبادان خواستار اعزام بازرسان ویژه به بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان و رفع مشکلات موجود و اعطای تجهیزات پزشکی و افزودن پزشکان عمومی و متخصص هستند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار