تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۷۷۵۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تجلیل از برترين‌هاي دانشگاه پیام‌‌نور خوزستان
مراسم تقدير از دانشجویان مقام‌آور در زمينه‌هاي فرهنگی و ورزشی دانشگاه پیام‌نور خوزستان با حضور دانشجويان و مسئولان اين دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم دکتر عليرضا رازقی‌زاده رئيس دانشگاه پیام‌نور خوزستان با اشاره به این‌که کسب افتخارات دانشجویان اين دانشگاه در طی چند سال اخیر در تاریخ آن بی‌سابقه بوده است، تصريح‌كرد: پیش از این قهرماني دانشجويان خوزستاني در رشته‌هاي ورزشي، در بین استان‌هایی که داعیه داشتن تیم‌های متشکل از قهرمانان ملی و بین‌المللی را با خود یدک می‌کشیدند، امری دشوار به‌نظر می‌رسید اما امروز شاهد پیشی‌گرفتن دانشجويان دانشگاه پيام‌نور خوزستان از رقبای قدرتمند خود و کسب مدال‌های رنگارنگ در عرصه ورزش، شده‌ايم.

وی در ادامه افزود: در زمینه فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه پیام‌نور خوزستان نیز با ثبت 58 نشریه در سامانه الکترونیکی نشریات دانشجویی، مقام برتر در جشنواره نشریات را در بین 31 استان کشور کسب کرد. هم‌چنين دانشجويان اين دانشگاه در فعالیت‌های قرآنی موفق به راهيابي به بیست و نهمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های کشور شدند.

در انتهای اين مراسم از دانشجویان برتر دانشگاه پیام‌نور خوزستان در زمينه‌هاي ورزشي و فرهنگي با اهدا لوح سپاس و هدايا تقدیر شد.

امسال دانشجويان دانشگاه پيام‌نور خوزستان  در عرصه های فرهنگی در مسابقات قرآن، جشنواره نشریات دانشجویی و جشنواره حرکت  و در زمينه‌هاي ورزشي نيز موفق به كسب مقام‌هاي متعدد كشوري شدند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار