تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۷۷۵۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عملیات ایمن سازی جاده شوش ، دزفول آغاز شد
فرماندار شهرستان شوش از آغاز عملیات اجرایی ساماندهی ، بهسازی و ایمن سازی جاده شوش ،دزفول خبر داد.

رضا نجاتی روز سه شنبه افزود: طرح مذکور ظرف مدت سه ماه در دو بخش احداث گاردریل و تامین روشنایی جاده ورودی شوش از سمت دزفول با مشارکت اداره راه و شهرسازی و شهرداری شوش اجرا می شود.

وی اظهار کرد: تعریض و ایمن سازی دو کیلومتر از جاده ورودی شوش نیز با صرف اعتباری معادل 2.5 میلیارد ریال بخشی دیگر از این طرح می باشد که در راستای کاهش سوانح رانندگی اجرا خواهد شد.

فرماندار شوش با اشاره به اهمیت اجرای طرح ساماندهی و ایمن سازی جاده شو ش ، دزفول با توجه به حجم بالای عبور و مرور خودروها گفت: احداث گاردریل وسط و تامین روشنایی این جاده نقش مهمی در کاهش سوانح رانندگی در این جاده ترافیکی شمال خوزستان دارد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح نقش مهمی در زیبایی ورودی شهر شوش دارد خاطر نشان کرد: ساماندهی و زیبا سازی جاده ورودی شهر شوش از جمله مطالبات چندین ساله مردم شوش می باشد.

نجاتی همچنین گفت: به دلیل عدم ساماندهی و ایمن سازی جاده شوش ، دزفول تاکنون چندین حادثه خونبار رانندگی در این مسیر رخ داده است.

جاده شوش، دزفول به طول 25 کیلومتر از جمله جاده های حادثه خیز شمال استان خوزستان بوده که بخشی از آن نیاز به تعریض ، نصب گاردریل و تامین روشنایی دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار